فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۸ (۳۰)

مدیر شرکت اسکار لوبریکانت: آرزوی حضور در نمایشگاه های تخصصی ایران را داریم

عصر خودرو- اسکار لوبریکانت، تولید کننده روغن موتور خودرو، شرکتی فرانسوی است که در امارات متحده عربی به تولید محصولاتش می پردازد.

مدیر شرکت اسکار لوبریکانت: آرزوی حضور در نمایشگاه های تخصصی ایران را داریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت علاوه بر روغن موتور خودرو روغن های صنعتی دیگری مانند روغن هیدرولیک، روغن گیربکس های صنعتی و توربین و موارد دیگر را نیز تولید می کند. اسکار لوبریکانت شرکتی 25 ساله است که در حال حاضر به بیش از 30 کشور محصولات خود را صادر می کند.
    مدیر شرکت اسکار لوبریکانت در امارات متحده عربی با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت در بازار جهانی گفت: ما در اتومکانیکای دوبی به دنبال گسترش حیطه فعالیت خود هستیم.
    لطفی در خصوص فعالیت اسکار لوبریکانت در ایران گفت: ما برنامه کاملی برای ورود به بازار ایران داریم، زیرا این کشور بازار بزرگی دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت. اهمیت دیگر ایران نزدیکی به ما است، برای مثال ارسال محصولات ما با کشتی به بندر عباس در کمتر از 7 ساعت صورت می گیرد. بازار جذاب ایران همیشه یکی از گزینه های شرکت های تولیدکننده بوده و ما در جستجوی پیدا کردن شرکتی مناسب برای همکاری در ایران هستیم تا برنامه خود را عملی کنیم. در کنار این شرکت ما علاقمند به حضور در نمایشگاه های ایران و معرفی محصولات خود در این کشور هستیم.
    مدیر شرکت اسکار لوبریکانت در امارات متحده عربی در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه اتومکانیکا گفت: اتومکانیکا یکی از مهمترین نمایشگاه ها برای شرکت ما است و ما هر سال در اتومکانیکای دوبی شرکت می کنیم. اسکار لوبریکانت سابقه حضور در اتومکانیکای ویتنام، شانگهای را  داشته ایم و در سال جاری در اتومکانیکای روسیه حضور خواهیم داشت. در مجموع هرکجا که امارات متحده به آن به عنوان بازار صادراتی بنگرد ما نیز در اتومکانیکای آن شهر حضور خواهیم داشت. در اتومکانیکا به دلیل حضور افراد متخصص در حوزه کاری ما برقرار کردن ارتباط های کاری و شروع همکاری برای شرکت ها بسیار تسهیل شده است و آرزو می کنیم روزی این نمایشگاه ها در ایران هم که بازار مهمی برای محصولات ما است برقرار شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو