فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز (۱۱۶)

افزایش ۲۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای گلستان

عصر خودرو- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که چهار میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۳۱ ترد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی استان از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۲۵درصد رشد برخوردار است.

افزایش ۲۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مهدی میقانی اظهار داشت: در این مدت 402 هزار و 195 خودرو از چهار مسیر اصلی وارد استان شدند که بیانگر رشد هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
    وی؛ آمار خودروهای خروجی از استان گلستان را 350 هزارو 990 دستگاه اعلام کرد و گفت: ساعت اوج ترافیک در محورهای ارتباطی استان بین ساعت 16 تا 17 روز 26 اسفند 95 ثبت شده است.
    میقانی؛ متوسط سرعت ثبت شده خودروها در محورهای ارتباطی استان را به طور میانگین 79 کیلومتر اعلام کرد و افزود: در این مدت 523 هزار و 208 دستگاه خودرو سرعت غیرمجاز داشتند.

    * 71 مورد تصادف در جاده های گلستان
    وی از وقوع 71 مورد تصادف رانندگی در محورهای استان در 12 روز از اجرای طرح نوروزی 96 خبر داد و گفت: از این تعداد در پنج تصادف رانندگی پنج فوتی و 52 تصادف 60 مجروح داشته و 14 مورد نیز خسارتی بوده است.

    * ترافیک روان در جاده های گلستان
    مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اکنون تردد خودروها در جاده های استان روان بوده و مشکل خاصی برای آمد و شد آنها وجود ندارد.
    علیرضا کلاگر افزود: طبق گزارش های دریافتی از هواشناسی استان، آسمان استان امروز دوشنبه آفتابی است.
    وی همچنین از مسدود بودن محور روستایی اولنگ واقع در مسیر رامیان - شاهرود به علت اجرای عملیات راهسازی خبر داد و از رانندگان درخواست کرد برای مسافرت به شاهرود از مسیر آزادشهر - شاهرود تردد کنند.

    * گلوگاه - گرگان پرتردد ترین محور ورودی به گلستان
    وی افزود: پرتردد ترین محور ورودی به استان گلوگاه - نوکنده - گرگان با ثبت 19 هزار و 962 خودرو در روز 6 فروردین گزارش شده است.
    کلاگر گفت: در محور جنگل گلستان - سه راهی کلاله 12 هزار و 981 خودرو، شاهرود - گرگان (توسکستان) 2 هزار و 560 خودرو و خوش ییلاق - آزادشهر تردد 2 هزار و 382 خودرو در این روز ثبت شده است.
    به گفته گلاکر؛ در محورهای بین شهری استان نیز گرگان - علی آباد با ثبت 37 هزار و 617 خودرو بیشترین تردد را داشته است.
    در نوروز امسال با شعار 'تندرستی، پاداش رانندگی ایمن' 40 گروه راهداری با حضور 380 نفر و به خدمت گرفتن 160دستگاه ماشین آلات راهسازی به مسافران خدمات ارائه می کنند.
    در استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر راه ارتباطی اعم از اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد که طبق پایش سه سال اخیر دستگاه های مرتبط 123 نقطه آن دارای خطر بروز تصادف است که 48 نقطه جزو نقاط پرتصادف به شمار می رود.
    گلستان یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت از اقوام و مذاهب مختلف دارد و از مناطق گردشگر پذیر در شمال کشور به شمار می رود، سالانه از این استان 18 میلیون مسافر و زائر برای حضور در مناطق گردشگری شمال و زیارتی مشهد به ویژه درایام تعطیلات نوروز تردد دارند.
    همجواری کوه، دریا، جنگل، دشت و مزارع سرسبز و طلایی به همراه آثار تاریخی فراوان و هوای مطلوب در آغاز بهار، استان گلستان را به مقصد بسیاری از گردشگران کشور تبدیل کرده و گذر زائران حرم امام رضا (ع) که مسیر تهران - گرگان - مشهد را انتخاب می کنند ،بر رونق گردشگری استان افزوده است.
    این استان مرزی با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو