فونیکسریمکسبهتام

تردد بیش از چهار میلیون خودرو در جاده‌های زنجان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین سال جاری تعداد چهار میلیون و ۳۴۰ هزار و ۶۲۶ خودرو در جاده‌های استان زنجان تردد کردند.

تردد بیش از چهار میلیون خودرو در جاده‌های زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری، ایرج دست‌نشان، به آمارتردد درششم فروردین ماه در استان زنجان اشاره کردو افزود: در این روز 427 هزار و 435 خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند.

    وی اظهار کرد: از  25 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری  تعداد چهارمیلیون و 340 هزار و 626 خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند.

    مدیرکل راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای  استان زنجان گفت:  از 25اسفند ماه تا ششم فروردین ماه سالجاری وسایل نقلیه سبک 87 درصد و وسایل نقلیه سنگین 13 درصد تردد در جاده‌های استان زنجان را به خود اختصاص دادند.

    دست‌نشان تاکید کرد:  طی این بازه زمانی سرعت غیر مجاز پنج درصد، سبقت غیرمجاز یک درصد و فاصله غیر مجاز 15 درصد تخلفات در جاده‌های استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

    مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه  20 دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان - قزوین فعال است، افزود: با تلاش همه ارگان‌ها خصوصا پلیس راه استان  در تلاش هستیم حوادث جاده‌ای را در محورهای مواصلاتی کاهش دهیم و با طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم.

    دست‌نشان افزود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه 141 ارتباط برقرار  کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند. همچنین می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های این استان با سامانه 1816 در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

    وی گفت: 37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین‌ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار موثر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط