فونیکسریمکسبهتام

معاون دانشجویی و جوانان هلال‌احمر اعلام کرد

استقبال ۳۵۰ هزار راننده از کمپین «نه به تصادفات» جاده‌ای

عصر خودرو- معاون دانشجویی و جوانان هلال‌احمر با اشاره به پیوستن ۳۵۰ هزار راننده به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای»، گفت: جوانان هلال‌احمر تمهیدات ویژه‌ای جهت بازگشت مسافران نوروزی و ارائه خدمات به آنها در نظر گرفته‌اند.

استقبال ۳۵۰ هزار راننده از کمپین «نه به تصادفات» جاده‌ای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، مسعود آسیما با اشاره به تمهیدات سازمان جوانان جهت بازگشت مسافران نوروزی از سفر، اظهار داشت: از آنجایی که در دور بازگشت مردم از سفرها جاده‌های کشور بسیار شلوغ‌تر از روزهای عادی خواهد بود و اکثر رانندگان تلاش می‌کنند که زودتر به مقصد برسند حضور جوانان و اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بسیار حائز اهمیت است.

    وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تأثیرات مهمی در کاهش تصادفات داشته است، گفت: جوانان با اجرای این طرح تلاش می‌کنند که رانندگان رانندگی‌هایی کم‌خطر داشته و سفرهای خوبی داشته باشند.

    آسیما ادامه داد: از 25 اسفند تاکنون بیش از 350 هزار راننده به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوستند و در این مدت بیش از 4 میلیون و 58 هزار و 343 نفر به پست‌های ثابت و سیار جوانان هلال‌احمر مراجعه کرده و از خدمات ‌آنها بهره‌مند شده‌اند.

    معاون دانشجویی و جوانان هلال‌احمر، گفت: این خدمات در قالب بهره‌مندی از خیمه‌های نماد،‌ فضاهای دوستدار کودک، انجام تست فشار خون رایگان بوده است.

    وی گفت: 281 هزار و 392 نفر در این مدت از فضاهای دوستدار کودک بهره‌مند شده که استان‌های پیشتاز در ارائه این خدمت خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و اصفهان بوده است.

    آسیما گفت: همچنین در این مدت بیش از 190 هزار مسافر از خیمه‌های نماز که توسط جوانان برپا شده بهره‌مند شده و استان‌های پیشتاز در ارائه این خدمت سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، اصفهان، آذربایجان غربی و فارس بوده است.

    معاون دانشجویی و جوانان هلال‌احمر، گفت: مسافران استان‌های گیلان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، قزوین، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین امضاکنندگان کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» را داشته‌اند.

    وی بیان کرد: استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، قزوین، گیلان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی نیز استان‌های پیشتاز در ارائه خدمات در ایستگاه‌های سلامت بوده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو