فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

عملیات گسترده پروژه های راهسازی در قزوین آغاز شد

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از از آغاز و ادامه عملیات گسترده بهسازی، تعریض و چهار خطه کردن محورهای اصلی و روستایی استان با توجه به آغاز فصل بهار خبر داد.

عملیات گسترده پروژه های راهسازی در قزوین آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مسعود حق لطفی اظهار کرد: پروژه تعریض «تبدیل به بزرگراه» و بهسازی محور اصلی و پرتردد آوج به رزن به طول 5 کیلومتر از جمله طرح های مهمی است که پس از انجام مطالعات و بررسی های کارشناسی، عملیات اجرای آن آغاز شده است.

    وی افزود: در این مرحله بخش انتهایی این محور از حوزه استحفاظی استان به سمت آوج چهارخطه می شود.
    حق لطفی اضافه کرد: تعریض و بهسازی مسیر دانسفهان - سه راهی رحیم آباد به طول 7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 25000 میلیون ریال یکی دیگر از پروژه های در دست احداث این اداره کل میباشد که فعالیت خود را آغاز کرد.

    رئیس شورای حمل و نقل استان با اشاره به اهمیت چهارخطه کردن محورهای اصلی استان در افزایش سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها اظهار کرد: پیمانکار پروژه تعریض و بهسازی محور شامی شاپ به دانسفهان محدوده ی سه راهی اک تا اسفرورین به طول 6 کیلومتر نیز کار خود را شروع کرده است.

    حق لطفی اضافه کرد: احداث زیرگذر حصار خروان با دهانه 8 متر در محل تقاطع راه دسترسی با محور جاده قدیم قزوین – آبیک نیز از طرح هایی است که پس از انجام هماهنگی های لازم با پلیس راه استان به انجام خواهد رسید.

    دبیر کمیته ایمنی راههای استان قزوین در ادامه گفت: انجام عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت در بخش گسترده ای از راههای اصلی شهرستانهای تاکستان و آوج نیز در دستور کار قرار داشته و با توجه به اولویت اجرایی می شود.

    بهسازی 30 کیلومتر از راههای روستایی

    حق لطفی بهسازی و مناسب سازی راههای روستایی را از جمله برنامه های اولویت دار اداره کل راه و شهرسازی دانسته و بیان کرد: به یاری خدا اجرای عملیات لکه گیری، روکش آسفالت و بهسازی حدود 30 کیلومتر از راههای روستایی در شهرستانهای استان پیش بینی شده که به مرور اجرایی می شود. 

    مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: مسیر چهار راه شاهین تپه به مهدی آباد به طول 3 کیلومتر در بویین زهرا و محور اردلان به دشتک به طول 10 کیلومتر در آوج از جمله این برنامه ها می باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو