فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

الانترا جدید با دست پر به ایران آمد

عصر خودرو – سیصد و چهلمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه ۱۶ صفحه ای خودرو امروز پلاس "لوکس" شنبه نهم اردیبهشت ماه به روی دکه خواهد رفت.

الانترا جدید با دست پر به ایران آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "کوئید در چارچوب قرارداد ایدرو و رنو تولید خواهد شد" سرآغاز مطالب این هفته خودرو امروز است. در این مطلب پای گفته های سعید مدنی، مشاورز خودرو وزیر صنعت نشسته ایم و قرارداد ایدرو و رنو را بررسی می کنیم.
    "بازگشت هیتاچی به ایران"؛ "خودروهای دی اس را با تخفیف و تسهیلات بدون بهره بخرید"؛ "حدود قیمت پژو 2008 اعلام شد"؛ "انعکاس بازگشت به ایران در درآمد 3 ماهه پژو سیتروئن" و "هیوندای آی 10 را با اقساط ده ماهه بخرید" رویدادهای هفته گذشته را مرور می کنند و با "شوک بهاری به بازار باتری" سری به بازار باتری انواع خودرو خواهیم زد.
    در ادامه با "رأس سوم هرم قدرت Mهای ب ام و"؛ "بازگشت قدرتمند اولین حکمران"؛ "یک کراس اوور کامپکت، فرزند دوم پژو و اوپل"؛ "پیش نمایش نسل آینده بنزهای کوچک" و "لاکچری خشن" گشتی در جهان خودرو می زنیم و همزمان با آغاز پیش فروش نسل جدید هیوندای الانترا توسط آسان موتور به بررسی "سدان جدید محبوب هیوندای" می پردازیم.
    در گام بعدی با انتخاب هایی برای شهر به تماشای نبرد ام وی ام 110s صفر کیلومتر و پژو 206 تیپ 5 دست دوم می نشینیم. آزمایش فنی هفته هم به گزارش آزمایش فنی محصولات دی اس و میتسوبیشی از تهران تا آرامگاه خالد نبی در استان گلستان می پردازد. "انقلاب چری در ایران" هم گزارشی از بررسی جامع پرچمدار جدید محصولات چری، تیگو 7، پرداخته است.
    در ادامه پرونده باواریایی های تکرار نشدنی را ورق خواهیم زد و "سنگین سواری در مهد فوتبال" ما را با صنعت حمل و نقل در برزیل آشنا خواهد کرد.
    در صفحه آینه بغل هفته هم غزل تلخ خداحافظی برندهایی که ممکن است در آینده ای نزدیک از صحنه روزگار محو شوند را می خوانیم. مباحث فنی بررسی شده این هفته هم "درب رادیاتور و کارکردهای مهم آن" و "مهم ترین خرابی های سیستم ترمز" پرداخته اند.
    "گزینه های احتمالی جگوار برای بازار ایران" سر آغاز مطالب پنجمین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس لوکس است.
    در صفحات پیش روی این ضمیمه با "بازار در قرق یک ژاپنی" به بررسی آمار واردات 12 ماهه خودروهای لوکس و پریمیوم به کشور در سال 95 می پردازیم و "برندها و خودروهای لوکس و گران قیمتی که سال گذشته به بازار ایران راه یافتند" را می شناسیم.
    در ادامه "تغییر چهره، فتح بازار" تلاش ژاپنی ها برای ساخت خودروهای لوکس را ترسیم می کند و "فاتحین جنگ داخلی" 10 کابین برتر سال 2017 به انتخاب مؤسسه WARDS را معرفی می کند. "تجمل در بلندی" هم نگاهی به روند پیدایش شاسی بلندهای لوکس تا به امروز خواهد داشت.
    در دیگر صفحات این ضمیمه هم مطالب "لوکس وساری اقتصادی"، "نبری بزرگ یک رده پایین تر از حکمرانان"، "شیک کوچولوهای مدرن شهری"، "ارباب حلقه ها"، "نقشه گربه های وحشی"، "تحفه های دنیای اشرافی"، "سرشماری قدبلندها" و "سری پنج، اپیزود هفت" را خواهیم خواند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو