فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول:

ایرانول محصولات با کیفیت و دارای تائیدیه خودروسازان جهانی را به بازار عرضه می‌کند

عصر خودرو- - مدیران عامل شرکت نفت ایرانول و پتروناس جمعه گذشته در شهر تورین ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا این دو شرکت برای تولید روغن های موتوری، صنعتی، دریایی و گریس جهت عرضه به بازار ایران و منطقه با یکدیگر همکاری کنند.

ایرانول محصولات با کیفیت و دارای تائیدیه خودروسازان جهانی را به بازار عرضه می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به این مطلب گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده شرکت پتروناس که جزوه شرکت های برتر دنیا در تولید انواع روانکار است و تائیدیه برخی از بهترین خودروسازان جهان را داراست، با انتقال دانش فنی و تکنولوژی در تولید انواع روانکارهای با کیفیت و استانداردهای جهانی با ایرانول همکاری می کند.

    وی با اشاره به سیاست ایرانول مبنی بر کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش تولید محصول نهایی گفت: خوشبختانه در سال گذشته با کاهش 30 درصدی خام فروشی مقدار فروش محصول نهایی را به 30 درصد افزایش و سهم بازار محصول نهایی ایرانول را حدود 5 درصد افزایش دادیم.

    مهندس اسحاقی ابراز امیدواری کرد با همکاری پتروناس بتوانیم علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی از خروج ارز جلوگیری و صادرات محصول نهایی را نیز افزایش دهیم تا در راستای افزایش تولید و اشتغال گام برداریم .

    مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به افزایش مقدار صادرات محصول نهایی در سال 95 نسبت به سال 94 ، به شکستن رکورد صادرات این شرکت در سال 95 اشاره کرد و گفت: با بازسازی کامل آبادان پس از 36 سال در سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر تولید روغن الوند در این منطقه آغاز و آبادان به عنوان پایگاه صادراتی محصولات نهایی تبدیل و در راستای افزایش صادرات محصول نهایی اقدام خواهد شد .

    اسحاقی بهره برداری از خط ریلی به منظور حمل محصولات صادراتی ، بازسازی آبادان پس از 36 سال و پایانه صادراتی ماهشهر با ظرفیت 25 هزار تن را در نیمه اول سال جاری از مهمترین طرح های این شرکت ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود با بهره برداری فاز اول واحد موم گیری (که موجب افزایش 11 میلیون لیتری روغن پایه و کاهش چشمگیر روغن موجود در اسلک وکس می شود) تا پایان سال جاری گام های جدی برای تولید و صادرات برداریم .

    گفتنی است؛ کمپانی پتروناس دارای 14 کارخانه تولید انواع روانکار در کشورهای مختلف جهان از جمله ایتالیا، بلژیک، اسپانیا، برزیل، آرژانتین، چین، هند، مالزی، آمریکا، آفریقای جنوبی و سودان بوده و در سال 2013 در فهرست فورچون از 500 شرکت بزرگ جهان، در رتبه 75 قرار گرفت.

    پتروناس یکی از برترین تولیدکننده های روانکار در دنیا است که محصولاتش به تایید برخی از بهترین خودروسازان جهان مانند مرسدس بنز، ب ام و، فراری، لامبورگینی، تویوتا، هوندا، سوزوکی، فیات و ... رسیده است و از سال 2009 تاکنون، بعنوان اسپانسر تیم مرسدس بنز در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک، شرکت می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو