فونیکسریمکسبهتام

دانشگاه آزاد تاکستان در اجرای یک طرح صنعتی مربوط به خودروسازی مشارکت می کند

عصر خودرو- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از انعقاد قرارداد پژوهشی-صنعتی با عنوان طراحی و ساخت سیستم اعلان قطعی المنت شیشه های عقب خودرو با یک شرکت سایپا شیشه خبر داد.

دانشگاه آزاد تاکستان در اجرای یک طرح صنعتی مربوط به خودروسازی مشارکت می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، عباس جهان بخشی  افزود: این طرح توسط یکی از اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی ابداع و در حال پیگیری است.
    وی تصریح کرد: قرارداد یاد شده بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به عنوان مجری طرح و شرکت سایپا شیشه به عنوان کارفرما و براساس آیین نامه طرح های برون دانشگاهی منعقد شده است.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در دنیا انجام می شود،افزود: المنت شیشه های عقب خودرو در گذشته به صورت دستی آزمایش می شد که با طراحی و اجرایی شدن این طرح، این مشکل حل خواهد شد.
    وی تصریح کرد: با انعقاد این قرارداد و نصب دستگاه سیستم اعلان قطعی المنت شیشه های عقب خودرو بر روی خط تولید،امکان فروش مشترک این سیستم با همکاری شرکت سایپا شیشه به سایر شرکت های تولیدکننده شیشه خودرو فراهم می شود.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: با توجه به اینکه سیاست گذاری موثر این دانشگاه حرکت و ارتقا به نسل چهارم دانشگاه ها به عنوان دانشگاهی کارآفرین می باشد، همکاری صنعت و دانشگاه می تواند منجر به شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای علمی کشور شود.
    جهانبخشی در پایان گفت: در این راستا حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد تاکستان با اولویت قرار دادن پژوهش های کاربردی و صنعتی، مشکلات صنایع را به محققان و پژوهشگران دانشگاهی منتقل می کند تا حل مسائل و مشکلات بخش تولید مهم ترین رویکرد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان باشد.
    دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان تاکنون دارای 36 هزار دانش آموخته است.
    این دانشگاه دارای 6 دانشکده، سه مرکز تحقیقات و مرکز رشد و کلینیک تحقیقات انرژی ERC و واحدهای فن آور است.
    این دانشگاه دارای 140 رشته تحصیلی در مقاطع و گرایش های مختلف از جمله کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو