فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشرکرد:

بررسی جامع میتسوبیشی ASX فیس لیفت

عصر خودرو – سیصد و چهل و سومین شماره از هفته نامه خودرو امروز و ضمیمه خودرو امروز پلاس "آینه بغل" با جدیدترین اخبار از صنعت خودرو ایران و جهان از روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به روی دکه خواهد رفت.

بررسی جامع میتسوبیشی ASX فیس لیفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرونده سیصد و چهل و سه خودرو امروز با گفت و گوی اختصاصی با حمید کشاورز توچایی، عضو هیأت مدیره ویسمن موتور، در خصوص تولید خودرو برپایه پلتفرم فولکس واگن در این شرکت آغاز می شود.
    در رویدادهای هفته "ورود قوه قضاییه به پرونده عدم شماره گذاری خودروهای غیرآمریکایی ساخت آمریکا"؛ "تست خودروهای جدید ام وی ام و چری در شرایط مختلف آب و هوایی کشور" و "شروع دوباره سیتروئن در ایران پس از 39 سال" را مرور می کنیم و در بازار هفته نگاهی به بازار انواع رینگ خودرو و جدیدترین لیست قیمت های این شرکت خواهیم داشت.
    در ادامه با "مغلوبان تنش های داخلی" نگاهی به سدان های ناموفق دهه اخیر در بازار کشور داریم و "الماس خاص" بررسی ای جامع از میتسوبیشی ASX فیس لیفت در بازار کراس اوورهای شهری را در اختیار خوانندگان قرار خواهد داد.
    "ستارگان چهارچرخ" ما را به دنیای هنر هفتم می برد تا نگاهی مختصر به برخی اتومبیل های معروف سینمایی داشته باشیم و "فرانسوی پرطرفدار در گذر از کیلومترها" تجربه 6 سال استفاده روزمره از پژو پارس 1389 را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.
    در گام بعدی "شروع پرشتاب خودروسازان در سال 96" به بررسی رشد 20 درصدی تولید خودرو در فروردین ماه می پردازد و فرش قرمز هفته هم پیش پای کیا کارنز، گزینه خانواده، در آغاز عرضه با شرایط متنوع نقدی و اعتباری پهن شده است.
    در جهان خودرو این هفته با "رقیب سوئیسی تسلا"، "نسخه اسپرت تر اولین کراس اوور سئات"، "نسخه 2018 پژو 308" و "فیس لیفت جدید کوراندو" گشتی خواهیم زد و "نابودی برای بقا" شرکت هایی که در روی کار آمدن ایویکو نقش داشتند را معرفی کرده است.
    در دیگر صفحه این هفته با "راز قد کشیدن چهار چرخه ها" چرایی بزرگ تر شدن هر روزه خودروها را مرور می کنیم و با "شناخت کارکردهای مکمل های موتوری" و "اتومبیل های شوخ طبع" مسائل فنی هفته را بررسی خواهیم کرد.
    خودرو امروز پلاس این هفته هم که با نام "آینه بغل" به روی دکه خواهد رفت کار خود را با "پرونده اختصاصی کلاسیک های لامبورگینی" آغاز می کند و "پلاکی برای قدما" هم به بررسی پلاک تاریخی در عرصه جهانی و کشورهایی که این پلاک را صادر می کنند" می پردازد.
    "میتسوبیشی صد ساله شد" در ادامه به بررسی تاریخچه این برند می پردازد و "پیشکش های چهارچرخه" پدیده هدیه دادن خودرو در ایران و جهان را بررسی می کند.
    در ادامه با "پیرمردی که شوخی ندارد" ماسل کار این شماره را می خوانیم و "معمای شاه" پرونده انتساب اکثر خودروهای گرانقیمت پیش از انقلاب اسلامی به شاه مخلوع را مرور می کند.
    در صفحات باقیمانده شماره جدید آینه بغل هم مطالب "پیرمردهای سربه راه"، "پشت فرمان قوچ خشمگین"، "شکارچی های برتر"، "قلب های پرتپش"، "سبقت کلاسیک ها از فرسودگی"، "کودک پیر و خندان" و "اسطوره های پیر و کوچک" را خواهیم خواند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط