فونیکسریمکسبهتام

قیمت مدل‌های صفر پرفروش‌ترین خودروهای داخلی + جدول

عصر خودرو- پایان انتخابات ریاست‌جمهوری هم نتوانست بازار خودرو کشور را رونق ببخشد تا همچنان با رکودی سنگین در خرید و فروش خودرو مواجه باشیم. آن طور که فعالان بازار عنوان می‌کنند، بازار خودرو گذشته از رکود فصلی خود در ماه‌های ابتدایی سال، رکودی حاصل از انتخابات را نیز تجربه کرد و خرید و فروش در آن، به‌شدت پایین آمد. با این حال و با وجود اتمام انتخابات، هنوز هم بسیاری از مشتریان میلی به خرید خودرو نداشته و این موضوع نشان می‌دهد بازار همچنان در خواب بهاری قرار دارد.

قیمت مدل‌های صفر پرفروش‌ترین خودروهای داخلی + جدول
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، هرچند نمی‌توان گفت بازار خودرو به طور مطلق در رکود است، با این حال نمایشگاهداران پایتخت تاکید می‌کنند که مراجعه مشتریان به بازار بسیار ضعیف است و آنها فعلا میلی به خرید و فروش ندارند. از سوی دیگر با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از ابتدای هفته آینده، بسیار بعید به‌نظر می‌رسد حداقل تا دو سه هفته دیگر خرید و فروش خودرو با رونقی حتی نسبی مواجه شود. در این شرایط، فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند که بازار خودرو در اوایل تابستان رفته‌رفته با رونقی نسبی مواجه شده و خرید و فروش در آن صعود کند.

    نکته دیگر اما اینجاست که به‌نظر می‌رسد یکی از عوامل رکود، پیش فروش‌های انجام شده در سال گذشته است. به‌عبارت بهتر، ازآنجاکه بخشی از مشتریان طی سال گذشته اقدام به پیش خرید کرده و موعد تحویل‌شان در سال‌جاری است، عملا نیازی به مراجعه به بازار ندارند. در واقع بخشی از تقاضای بازار خودرو، به‌واسطه پیش‌فروش‌ها پاسخ داده شده و این موضوع به نوبه خود بر رکود بازار اثر گذاشته است. در این شرایط اما نمودار قیمت خودروها با تغییراتی البته جزئی مواجه شده که بخشی از این تغییرات به‌دلیل حوادث اخیر آتش‌سوزی در انبارهای خودروسازی و قطعه سازی کشور است.در کل اما می‌توان گفت قیمت خودروها تقریبا در شرایط تثبیت بوده و تغییرات چندان چشمگیری نداشته است.

    قیمت خودروهای صفر در بازار تهران در آغاز معاملات روز پنج‌شنبه 4 خردادماه 96 :

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو