فونیکسریمکسبهتام

آغاز جشنواره "میزبان شماییم در ماه رمضان " از سوی مدیران خودرو

عصرخودرو: شرکت مدیران خودرو، به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان جشنواره فروش محصولات برند ام وی ام با عنوان " میزبان شماییم در ماه رمضان " در تمامی نمایندگی های مجاز سراسر کشور از ۶ خرداد تا ۶ تیرماه برگزار خواهد کرد.

آغاز جشنواره "میزبان شماییم در ماه رمضان " از سوی مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، این شرکت برای خریداران هر یک از انواع محصولات برند ام وی ام قرعه‌کشی صورت خواهد گرفت که طی آن 10 سفر به چین برای 10 نفر در نظر گرفته شده است، همچنین شرکت مدیران خودرو شانس برنده شدن را برای بازدید کنندگان از نمایندگی های خود نیز فراهم آورده و برای کسانی که در طول مدت اجرای این جشنواره با حضور خود در نمایندگی های سراسر کشور از محصولات مدیران خودرو بازدید نمایند، میتوانند  با ثبت اطلاعات‌شان در سامانه پیگیری مشتریان بالقوه توسط پرسنل آن نمایندگی از امکان شرکت در قرعه‌کشی و شانس برنده شدن 30 دستگاه تبلت بهره‌مند شوند.
    شرکت مدیران خودرو از کلیه هموطنان جهت حضور در نمایندگی‌ها و بازدید از محصولات و کسب اطلاع از شرایط فروش متنوع نقدی و اقساطی که بصورت منعطف و قابل تغییر با شرایط مختلف پرداخت مشتریان می‌باشد را ایجاد نموده تا از جدید ترین محصولات این شرکت یعنی دو خودرو ایکس33 اِس و ایکس22 بازدید نمایند. از مزیت های شرایط فروش منعطف در ماه مبارک رمضان، پیش پرداخت چند مرحله ایی و امکان بهره مندی از شرایط پرداخت اقساط بلند مدت بدون نیاز به ضامن است.
    شرکت مدیران خودرو همچنین این جشنواره را در حوزه خدمات پس از فروش و با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و تاکید بر سرویس های دوره‌ایی و بازدید از سیستم های خنک کننده بطور سراسری در نمایندگی های منتخب به اجرا خواهد گذاشت؛ اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان اجرای این طرح طی روزهای آتی از طریق نمایندگی‌ها و شبکه های اطلاع رسانی به آگاهی عموم خواهد رسید.
    هر یک از علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش نقد و اقساطی و شرکت در قرعه‌کشی و شانس برنده شدن یکی از جوایز تعیین شده به نمایندگی های مجاز و یا وبسایت رسمی این شرکت به آدرس  www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو