فونیکسریمکسبهتام

صفوی در مراسم افتتاح ۱۱۰ پروژه شهری منطقه ۲۰ مطرح کرد؛

بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی به زودی افتتاح می‌شود

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۰ گفت: بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به زودی افتتاح می‌شود.

بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی به زودی افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در مراسم افتتاح 110 پروژه شهرداری منطقه 20 که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در راستای توسعه شهر ری اقدامات بی‌نظیری انجام شده است، اظهار داشت: شهر ری یکی از مناطق جنوبی شهر تهران است که امروز به موجب توجه ویژه شهردار تهران شاهد توسعه آن هستیم.

    وی افزود: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی توانستیم شاهد رشد و شاخصه‌های شهری در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و غیره باشیم.

    شهردار منطقه 20 با اشاره به افتتاح مجموعه برج طغرل و بزرگراه‌های این منطقه تصریح کرد: در حال تکمیل برج طغرل هستیم تا بتوانیم قبل از پایان رسیدن این مدیریت شهری آن را به پایان برسانیم.

    صفوی با تأکید بر اینکه در راستای تحقق شعار فاصله جنوب و شمال شهر تهران اقدامات زیادی انجام داده‌ایم، گفت: رسیدگی به وضعیت محرومان را در دستور کار خود داشتیم و توانستیم تا جای ممکن آن را به سرانجام برسانیم.

    وی با اشاره به رشد 34 درصدی بافت فرسوده در این منطقه گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به نوسازی بافت فرسوده اقدامات بیشتری انجام دهیم، چرا که این یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال گذشته بوده است.

    شهردار منطقه 20 با بیان اینکه قصد داریم به خط 6 مترو تهران 4 ایستگاه دیگر اضافه کنیم، گفت: هدف ما از این اقدام بهره‌برداری زائران از امکانات موجود است.

    صفوی با اشاره به اینکه احداث بوستان بانوان، کودکان و شهربازی را در دستور کار خود داریم، افزود: همچنین بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در جوار ایستگاه مترو جوانمرد قصاب را در دستور کار خود داریم و به زودی آن را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو