فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به بازار انواع رینگ خودرو در ایران + فهرست قیمت

کفش‌های جذاب

عصر خودرو- در این مطلب به سراغ بازار انواع رینگ‌های اسپرت و فابریک خودروهای مختلف ایرانی و خارجی خواهیم رفت؛ بازاری که هم در آن رینگ‌های وارداتی بسیار خودنمایی می‌کنند و حسابی بازار را در دست گرفته‌اند و هم رینگ‌های ساخت داخل با استقبال نسبتا قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو هستند.

کفش‌های جذاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بازاری که در این مطلب آن را هدف گرفته‌ایم، بازاری بسیار جذاب برای جوانان عاشق خودروهای اسپرت تلقی می‌شود چرا‌که در اولین گام برای اسپرت‌کردن خودرو، خرید کفش‌های جذاب بسیار می‌تواند در جاذبه بصری خودروی ما تاثیر‌گذار باشد. قصد داریم تا در این شماره برای شما ضمن تحلیل کوتاه این بازار از مبحث ایمنی و کم وکیف این بازار صحبت کنیم و در انتها نیز با فهرستی مبسوط از آخرین قیمت‌های انواع رینگ‌های خارجی و ایرانی در خدمت شما خواهیم بود، با ما همراه باشید.

    کوتاه از این بازار
    بازار رینگ همواره هم برای تولیدکننده داخلی بسیار جذاب است و هم برای تاجر واردکننده چراکه علاقه بیش از حد جوانان به خرید این آپشن برای خودروهای ایرانی باعث شده تا بازار رینگ در ایران به یکی از متنوع‌ترین بازارهای لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو تبدیل شود. اما همین امر موجب شده تا واردکنندگان با واردات بی‌رویه رینگ‌های کاملا بی‌کیفیت چینی که تنها از لحاظ ظاهری چهره‌ای به‌روز و قابل قبول دارند، با جان بسیاری از خریداران بی‌توجه رینگ اسپرت بازی کنند. رینگ‌های چینی در بازار کاملا بدون گارانتی فروخته می‌شوند. طبق گفته فروشندگان در این راسته تاب برداشتن و شکستن در صورت فشار بالا و سرعت زیاد از جمله موارد بسیار شایع در رینگ‌های ساخت چین است که در سرعت ‌بالا حادثه‌آفرینند. از طرفی رینگ‌های اسپرت ایرانی که در بازار موجود هستند ظاهری به‌روز و جوان‌پسند ندارند اما کیفیت ساخت آنها با توجه به استفاده از تکنولوژی روز دنیا بسیار بالا و البته ایمن است. به هر روی اگر تمکن مالی کافی ندارید توصیه اکید داریم که سراغ رینگ‌های چینی در بازار نروید و رینگ‌های ساخت داخل را به عنوان کفش‌های اتومبیل خود انتخاب کنید. اما اگر دارای بودجه کافی هستید رینگ‌های اصلی O.z ،‌BBS و ... در بازار با قیمت‌های بسیار بالا موجود هستند که کیفیتی بی‌نظیر و ظاهری بسیار دلرُبا دارند.  در مورد نوسان قیمت‌ها باید گفت نسبت به سال گذشته قیمت رینگ‌های ساخت داخل تغییرات محسوسی نداشته‌اند اما رینگ‌های وارداتی با توجه به نوسانات ارز کمی گران‌تر شده‌اند. در بازار امروزه تب رینگ‌های آفرودی و سنگین نیز بسیار داغ است که بعضا نمونه‌های ساخت ایالات متحده آمریکا نیز در بازار دیده می‌شود که قیمتی در حدود 2 تا 25 میلیون تومان برای 4 عدد رینگ دارند.
    رینگ‌های خودروهای وارداتی و لوکس نیز به علت انحصاری‌بودن با قیمت‌های فضایی در بازار دیده می‌شوند که اغلب اصلی بوده و حتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو