فونیکسریمکسبهتام

«اختصاصی عصرخودرو»

منابع آگاه: نسل دوم رنو داستر اول تیر رونمایی می‌شود

عصر خودرو: به نظر می‌رسد همه چیز برای ورود نسل دوم "داستر"، SUV موفق رنو و داچیا، به بازار مهیا است.

منابع آگاه: نسل دوم رنو داستر اول تیر رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»  به نقل از پایگاه فرانسوی "اتوگالری"، تصاویر جاسوسی منتشر شده حاکی از اینست که تا زمان برگزاری نمایشگاه خودرویی فرانکفورت که شاهد حضور نسل جدید داستر خواهیم بود، نباید چندان صبر کنیم.
گزارش ها حاکی از اینست که داچیا نسل دوم SUV محبوب خود را 22 ژوئن رونمایی خواهد کرد.

این رونمایی قرار است در یک مراسم ویژه در پاریس انجام شود.
گفته می‌شد که این SUV در نسل دوم خود، سایز بزرگ کرده و تبدیل به یک خودروی هفت نفره خواهد شد ولی خودروساز رومانیایی (داچیا) و یا رنو تاکنون چیزی دال بر بزرگ شدن سایز این خودرو اعلام نکرده است. 

تصاویر جاسوسی اخیر نشان میدهد که طراحی خارجی تغییرات چندانی نخواهد داشت و این موضوع در مورد پلتفرم خودرو نیز صدق می‌کند.
برخی کارشناسان می‌گویند، داستر جدید از پلتفرم CMF رنو-نیسان که در مدل هایی همچون X-Trail استفاده شده، بهره خواهد برد ولی استفاده از این پلتفرم احتمالا این خودرو را بیش از اندازه گران خواهد کرد. به هر صورت، نکته کلیدی در مورد فروش داستر، قیمت اقتصادی آن است و از دست دادن این عامل کلیدی مشخصا به فروش آن لطمه خواهد زد. داستر در حال حاضر یکی از ارزانترین خودرو 4*4 موجود در بازار است. 

انتظار می‌رود نسل دوم داستر تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل 2018 عرضه شود. نسل دوم داستر جایگزین نسل کنونی آن خواهد شد که از سال 2010 تولید می‌شود و طی این سالها بروزرسانی شده است و یکی از موفق ترین خودرو های این کلاس است به گونه ای که توانسته رکورد های فروش متعددی را بشکند و در بسیاری از بازار ها در رتبه یک فروش در کلاس خود قرار دارد.

داستر در برخی کشورها از جمله ایران با برند رنو عرضه می‌شود. همچنین یک نسخه وانت موسوم به اوروک(Oroch) نیز روی پلتفرم داستر چند سال قبل در آمریکای جنوبی عرضه شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم