فونیکسریمکسبهتام

سارق قطعات و محتویات خودرو با ۲۵ فقره سرقت در قزوین دستگیر شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو با ۲۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه ۲مال خر نیز دستگیر شدند.

سارق قطعات و محتویات خودرو با ۲۵ فقره سرقت در قزوین دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سردار مهدی محمودی در این رابطه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان قزوین با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان قزوین قرار گرفت.
    وی ادامه داد: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدام های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را هنگام سرقت دستگیر کردند.
    این مقام ارشد انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی به 25 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد.
    فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این رابطه،گفت: در بازرسی از منزل متهمان، اقلام مسروقه زیادی از محتویات و قطعات داخل خودرو کشف شد.
    به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی شهرستان معرفی شدند.
    سردار محمودی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

    **دستگیری 2 سارق موتور سیکلت در تاکستان
    فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان نیز از دستگیری 2 سارق حرفه ای موتورسیکلت با کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ رسول فراهانی در این رابطه افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در تاکستان تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.
    وی ادامه داد: پس از انجام تحقیق های گسترده و انجام فعالیت های پلیسی و بهره گیری از روش های علمی و فنی پلیسی، ماموران انتظامی یک سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
    به گفته وی، سارق دستگیر شده در بازجویی های اولیه به جرم خود با همدستی یک سارق دیگر به سرقت 6 دستگاه موتورسیکلت اعتراف و وی نیز در عملیات بعدی دستگیر شد.
    رئیس پلیس تاکستان با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: تحقیقات جهت دستگیری مالخران نیز ادامه دارد.
    سرهنگ فراهانی علت وقوع بیشتر سرقت‌ ها را بی توجهی مالباختگان در نگهداری اموال و تجهیز نکردن موتورسیکلت خود به قفل و زنجیر عنوان کرد و پیشگیری را مهم ترین و کاربردی ترین راه مقابله با این گونه سرقت ها دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط