فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد؛

شهروندان در تعطیلات نوروزی مراقب سارقان خودرو باشند

عصر خودرو- رئیس پلیس پیشگیری ناجا، از شهروندان درخواست کرد با عمل به توصیه‌های پلیس از فرصت سازی برای افراد سودجو و سارق جلوگیری کنند.

شهروندان در تعطیلات نوروزی مراقب سارقان خودرو باشند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار محمد شرفی، در جلسه شورای سیاست گذاری قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری با بررسی و تحلیل وقایع روزانه جرایم، از سرقت محتویات خودرو بر اثر سهل انگاری برخی صاحبان خودرو خبر داد و گفت: رها کردن خودرو بدون اطمینان از تجهیزات ایمنی آن در معابر عمومی و عدم استفاده از پارکینگ‌های مطمئن و دارای مجوز، عامل اصلی وقوع این جرم است.

    وی، نگهداری اموال با ارزش و هویتی در داخل خودروها را از دیگر عوامل بسترساز وقوع این نوع سرقت دانست و به شهروندان توصیه کرد از نگهداری این اشیا در داخل خودرو و در معرض دید جدا خودداری کنند.

    فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با توصیه به مردم، افزود: خودروهای خود را در مناطقی که از نور و روشنایی کافی برخوردار بوده و نزدیک به ایستگاه‌های نوروزی پلیس است، پارک و حتی المقدور برای استراحت و اسکان، محل‌هایی را که از نظر ایمنی و امنیتی قابل اطمینان و از نظر دسترسی به پلیس سهل و آسان هستند انتخاب کنید.

    سردار شرفی در ادامه به مسافران نوروزی و عموم شهروندان تاکید کرد: خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل پدال و فرمان مجهز کنند تا از وقوع سرقت‌های احتمالی پیشگیری شود.

    وی افزود: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنم خودروی خود را به صورت روشن در هیچ محلی و حتی برای ثانیه‌ای رها نکنند و از تجهیزات ایمنی لازم و سوئیچ مخفی برای خودرو خود استفاده کنند.

    رئیس پلیس پیشگیری ناجا، تصریح کرد: در راستای رفاه و آسایش خیال مسافران نوروزی و تأمین امنیت عمومی، بیش از 1300 ایستگاه نوروزی در سراسر کشور مستقر شده، بنابر این همکاری مردم با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و توجه و رعایت توصیه‌های پلیس از سوی مردم ضریب امنیت عمومی را افزایش خواهد داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو