فونیکسریمکسبهتام

توافق بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی

عصر خودرو- قرارداد همکاری خودروسازی بورگوارد(BORGWARD ) با خودروسازان ایرانی به صورت رسمی امضا می‌شود.

توافق بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از ایسنا، گروه تولیدکننده خودروسازی بورگوارد (BORGWARD) به طور رسمی توزیع‌کنندگان انحصاری خود در ایران را منصوب کرده است.
    امضای سند توزیع‌کنندگی ایرانی اولین نشانه این است که تولد دوباره برند خودرو BORGWARD بورگوارد، خاورمیانه را برای این شرکت خودرو بین‌المللی تشخیص داده است. این امر همچنین پایه کار را برای شرکت BORGWARD بورگوارد فراهم می‌کند تا از طریق بازار داخلی با عرضه تجربه‌ای سطح بالا و لوکس وارد ایران شود.
    مراسم امضای قرارداد در شهر برمن آلمان، در حضور مارتین گونترنر وزیر امور اقتصادی، کار و بنادر منطقه برمن برگزار شده و شرکت‌کنندگان از طرف تیم گروه خودروسازی BORGWARD بورگوارد شامل اولریچ واکر مدیرعامل، تام آنلیکر معاون مدیر فروش و بازاریابی و توماس کائتانو مدیر اجرایی برند و بازاریابی جهانی می‌شوند.

    "اعلای دست یافتنی" ماهیت برند BORGWARD بورگوارد
    بورگوارد اعلام کرد، تولد مجدد BORGWARD بورگوارد بدون شک هیجان‌انگیزترین رویداد در بازار بین‌المللی خودرو است. این رویداد دست کمی از شالوده برند BORGWARD بورگوارد، "اعلای دست یافتنی" خودروهای BORGWARD بورگوارد ندارد. "اعلای دست یافتنی" ارزش‌های قدیمی برند BORGWARD بورگوارد را با گزینه‌ها و تکنولوژی‌های معاصر ترکیب می‌کند. BORGWARD بورگوارد با متعهد بودن به میراث خود یک برند خودروسازی آلمانی بوده که به دنبال دقت، پیشرفت و کیفیت محصولات خود است.

    BORGWARD بورگوارد غنی در نوآوری و پیروز نبردهای سرعت
    علاوه بر این، بین سال 1950 و 1958، BORGWARD بورگوارد در پیست مسابقه‌های بین‌المللی اتومبیل‌سواری حضور فعال داشت. تیم هانزا یک هزار و پانصد به موفقیت‌های چشم‌گیری در مسابقه معروف 24 ساعته دومانز، مسابقه یک هزار کیلومتری نربرگرینگ (Nurburgring )، مسابقه لا کاریرا پانامریکانا (La Carrera Panamericana ) و آتودرومی د موتلهری (Autodrome de Montlhéry) دست یافته و 12 رکورد جهانی را شکست. در کل، BORGWARD بورگوارد 51 رکورد جهانی را در مسابقات بین‌المللی اتوموبیل رانی شکست. اکنون، پس از بیش از نیم قرن، این نام در صنعت خودروی آلمان یعنی "BORGWARD بورگوارد" دوباره متولد شده است.

    برند جدید نوآور
    بر اساس اعلام بورگوارد: BORGWARD بورگوارد  با تکیه بر میراث آلمانی و تعهد خود به نوآوری راه خود را ادامه می‌دهد و اینک خط جدیدی از خودروهای هوشمند و رانشگرهای جایگزین را به بازار جهانی عرضه می دارد. با تاکید بر نیازهای مشتری در روزگار مدرن و با رویکرد نگاه به آینده خود، BORGWARD بورگوارد یک تجربه لوکس و مدرن را با راه‌اندازی اولین خودروهای شاسی بلند هوشمند خود که برنده جایزه‌های رد دات ((Red Dot) و آی‌اف دیزاین (( IF Design) شده‌اند به ارمغان آورده است: BX5 و BX7، که تکیه بر ساخت دیجیتال، فناوری پیشرفته، شخصیت متمایز و ارائه انتخاب «اعلای دست یافتنی» برای مصرف‌کنندگان دارد. سایر مدل‌های هیجان‌انگیز در این خط تولید شامل مدل‌های جدید  TS، EV و HEV است.
    گروه BORGWARD بورگوارد آ. جی. سازنده جهانی خودرو است که دفترمرکزی آن در اشتوتگارت آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه 50 میلادی در قرن پیش، BORGWARD بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود، با بیش از 23 هزار نفر کارمند و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو، پس از بیش از نیم قرن، BORGWARD بورگوارد، برند خودروی نمادین و تحسین برانگیز آلمانی، مفتخر به اعلام بازگشت خود می‌باشد. با استراتژی جهانی و نوآوری، پویایی و خودروهای با کیفیت خود، برگوارد با راه‌اندازی تولید خودروهای شاسی بلند هوشمند BX5 وBX7 که همگی برنده جایزه بوده و آینده درخشانی برای آنها پیش‌بینی می‌شود، راه خود را برای بازگشت به عنوان برند خودروسازی آلمانی مورد تحسین بین‌المللی گشوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو