فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو خبر داد

افزایش ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیونی قیمت خودرو در سایه بی توجهی مسئولان

عصر خودرو- رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اعلام اینکه در سه ماهه امسال قیمت خودرو ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: باید مسؤلان نظارت لازم را بر بازار خودرو داشته باشند تا خودروسازان به هر بهانه ای قیمت ها را افزایش ندهند.

افزایش ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیونی قیمت خودرو در سایه بی توجهی مسئولان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سعید موتمنی  با اشاره به اینکه از تیرماه تا اسفندماه سال گذشته خودرو با قیمت های متفاوتی نسبت به امسال در بازار عرضه می شود، اظهارداشت: از 19 فروردین ماه امسال قیمت انواع خودرو به بهانه های مختلف از جمله اعمال هزینه‌های قانونی مانند بیمه نامه شخص ثالث 300 هزار تا 2 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

    وی افزود: افزایش قیمت خودرو توسط شرکت های خودروسازی در حالی اعمال شده که بنا به اذعان نمایندگان شرکت های بیمه نرخ بیمه نامه شخص ثالث از 50 تا 70 هزار تومان افزایش یافته است.

    رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به اینکه متولی نظارت بر بازار خرید و فروش خودرو با سازمان حمایت است، گفت: اخیراً  سایپا در ابلاغیه جدید خود به نمایندگی‌های این شرکت قیمت وانتپراید را بیش از یک میلیون افزایش داده و در سامانه فروش خود این خودرو را با قیمت 20 میلیون و 314 هزار تومان به فروش می رساند. این موضوع برای خریداران بسیار قابل تأمل است که شرکت براساس چه مواردی این افزایش قیمت را برای این محصول در نظر گرفته است.

    موتمنی با اعلام اینکه باید مسؤلان نظارت لازم را بر بازار خودرو داشته باشند، گفت: این افزایش قیمت ها در حالی از سوی شرکت های خودروسازی اعمال می شود که هنوز قیمت های جدید انواع خودرو در سال 96 توسط شورای رقابت منتشر نشده است.

    به گزارش تسنیم، براساس مصوبه اردیبهشت ماه 95 شورای رقابت خودروسازى سایپا را به دلیل بهبود نبخشیدن کیفیت محصولات جریمه و افزایشى 0.4 درصدی را برای قیمت محصولات این شرکت تعیین کرده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو