فونیکسریمکسبهتام

در گزارش موسسه JD Power عنوان شد

محصولات کیا موتورز، کم نقص‌ترین خودروهای بازار آمریکا

عصر خودرو- بر اساس گزارش موسسه معتبرJD Power آمریکا، خودروهای کیا موتورز کم عیب‌ترین خودروها در سه‌ماهه نخست استفاده در آمریکا بوده‌اند.

محصولات کیا موتورز، کم نقص‌ترین خودروهای بازار آمریکا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر اساس گزارش موسسه JD Power، خودروهای کیا موتورز در زمینه تعداد نقص‌ها در سه‌ماهه نخست استفاده، برای دومین سال پیاپی توانستند عنوان کم نقص‌ترین خودروها در بازار آمریکا را از آن خود کنند.
    موسسه JD Power که بر اساس نظرسنجی از مالکین خودروها، آمار کیفیت و میزان خرابی برندها و مدل‌های مختلف را اعلام می‌کند در آخرین گزارش خود از مطالعه کیفیت اولیه خودروها IQS، محصولات کیا را در صدر لیست قرار داد تا به این ترتیب این برند کره‌ای بتواند در بازار پررقابت آمریکا و با حضور بزرگ‌ترین و معتبرترین نام‌های تجاری جهان، عنوان نخست کم نقص‌ترین خودروها را از آن خود کند.
    موسسه JD Power برای این منظور با مالکین خودروها از 33 برند مختلف مصاحبه کرده و از آن‌ها در زمینه تعداد خرابی‌های به وجود آمده در خودروهای نو در سه‌ماهه نخست استفاده نظرسنجی کرده است. بر این اساس این موسسه  برندهای خودرویی را از کم عیب‌ترین برند تا پر عیب‌ترین برند طبقه‌بندی کرده است که در آن کیا موتورز کره جنوبی بالاتر از برندهایی همچون پورشه، ب ام و، مرسدس بنز فولکس‌واگن، تویوتا و لکسس جای گرفته است.
    در گزارش JD Power متوسط تعداد خرابی‌ها در هر 100 خودرو مورد بررسی قرار گرفته است و به این ترتیب هر چه تعداد این خرابی‌ها کمتر باشد، برند مورد نظر رتبه بهتری را از آن خود می‌کند. بر این اساس کیا به‌طور متوسط با 72 مورد نقص در رتبه نخست جدول قرار گرفت و این در حالی است که برندی همچون لکسس با 98 مورد نقص، پایین‌تر از میانگین عمل کرد. وضعیت در مورد برندهایی همچون آئودی، جگوار و ولوو بدتر هم بود تا جایی که همه آن‌ها بیش از 100 خرابی را ثبت کردند.
    کیا سال گذشته نیز توانسته بود رتبه نخست این جدول را از آن خود کند، امری که نشان از پیشرفت محسوس خودروساز کره‌ای است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو