فونیکسریمکسبهتام

فصل گرم مجامع شرکت های گروه خودروسازی سایپا

عصر خودرو- مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا به جد در مجامع حضور فعالانه‌ای داشته و از نزدیک پاسخگوی سوالات سهامداران است. این حضور ضمن گسترش دلگرمی در تمامی ارکان گروه خودروسازی سایپا به تمامی سهامداران نوید روزهای خوبی در این ماه گرم را منتقل می‌کند.

فصل گرم مجامع شرکت های گروه خودروسازی سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از ایلنا، تیرماه گرم است, هم هوا و هم فضای برگزاری مجامع؛ رسم مالوفی شکل گرفته که اغلب شرکت‌ها در این ماه گرم به سراغ حساب و کتاب‌های سال پیش خودشان می‌روند و سود و زیان فعالیت یکساله خود را اعلام می‌کنند؛ اگر خبر از سود باشد که خنکای دلچسبی بر دل سهام‌داران می نشیند و اگر خبر از زیان باشد که آتشی جان سوز!  اما شرکت‌ها چگونه می‌توانند فعالیت خود را در مجامع به گونه‌ای شرح دهند که خبرهای خوش به گوش سهام‌داران برسد؟

    یکی از مهمترین عوامل در مجامع حضور حداکثری سهامداران است. سهام‌داران با حضور حداکثری خود می‌کوشند پیام مشخصی را اعلام کنند، آنها اعلام می‌کنند که نگران تمامی سرمایه‌های خود اعم از سرمایه‌های انسانی و سایر عوامل تولید هستند.

    حال نمونه ملموس چنین تدبیری در گروه خودروسازی سایپا شکل گرفته است, دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا که با کارنامه ماندگار خود در این گروه  به عنوان «ناجی سایپا» لقب گرفته است؛ و با اصلاحات در ساختار مالی و جذب منابع ارزان از طریق یوزانس، اوراق مرابحه و همچنین مشارکت خارجی و افزایش تولید و کیفیت به عنوان مدیر جهادی شناخته شده از کنار هیچ مجمعی در این گروه بزرگ صنعتی به راحتی عبور نکرده است, او به جد در مجامع حضور فعالانه‌ای داشته و از نزدیک پاسخگوی سوالات سهامداران است. این حضور ضمن گسترش دلگرمی در تمامی ارکان گروه خودروسازی سایپا به تمامی سهامداران نوید روزهای خوبی در این ماه گرم را منتقل می‌کند.

    شایان ذکر است که هم اکنون بیش از 50 شرکت بزرگ و کوچک در گروه خودروسازی سایپا مشغول به فعالیت هستند, که مجامع تمامی این شرکت‌ها باید به دقت بسیاری برگزار شود. حاصل و محصول این تدابیر در سود و زیان کلی گروه سایپا به ویژه شرکت‌های بورسی این گروه که از سهامداران متعددی تشکیل شده نمایان خواهد شد.

    آمارها به ما نشان می‌دهند که سایپا با انجام افزایش سرمایه 125درصدی، ازمحل مازادتجدیدارزیابی دارایی‌ها،درسال مالی 94 توانست برای سهامداران خود دلگرمی خوبی را به ارمغان آورد, حال این گروه صنعتی درصدد است تا در این تابستان گرم با خبرهای خوب دیگری, خنکای مطبوعی را به سهامداران خود هدیه دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو