فونیکسریمکسبهتام

تولید ۳۰۶ هزار دستگاه خودرو در کشور طی ۳ ماه اول سال

عصر خودرو- در سه ماهه اول سالجاری در مجموع ۳۰۶ هزارو ۵۴۵ دستگاه خودرو در کشور تولید شده است که رشد ۱۵.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

تولید ۳۰۶ هزار دستگاه خودرو در کشور طی ۳ ماه اول سال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از شاتا، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در پنجاه و یکم نشست شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر صنعت خودرو عنوان شد 98 درصد برنامه تولید خودرو در یکماه گذشته محقق شده است.

    سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو اظهار کرد : پیش بینی تولید امسال خودرو در مجموع  یک میلیون و 600 هزار دستگاه بوده است که در ماه گذشته 98 درصد برنامه ماهانه تولید خودرو محقق شده و در مجموع در سه ماهه سالجاری  88 درصد برنامه تولید تحقق یافته است. 

    قناتی تصریح نمود : در این نشست پیش بینی تولید در سال 1396 و نیز گزارش تولید سه ماهه اول امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه گردید.

    وی گفت : بر اساس آمار ارائه شده در سه ماهه اول سالجاری در مجموع 306 هزارو 545 دستگاه خودرو تولید شده است که رشد 15.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

    سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو اظهار کرد : در ادامه نشست پنجاه و یکم شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر صنعت خودرو ، گزارش پیشرفت کار مرکز آزمون جاده‌ای ارائه گردید و مشخص شد که در ارتباط با performanse (تست جاده عملکردی خودرو) نسبت به گزارش ارائه شده در جلسات قبل پیشرفت مناسبی وجود داشته است.

    قناتی  همچنین  افزود : در این جلسه عنوان گردید  که طبق پیش‌بینی برنامه عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی ظرف یک ماه آینده به پایان می‌رسد و آسفالت جاده تا اواسط آبان ماه جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

    وی گفت: در ادامه نشست ،  گزارش شرکت فرانسوی FEIV در خصوص آموزش مدیران صنعت خودروسازی ارائه گردید و هر یک از اعضا سوالات و نظرات خود را اعلام نمودند و در نهایت پیشنهاد گردید ،یک شرکت مشترک برای کار تأسیس کنیم و یا از طریق شرکت FEIV بحث آموزش انجام شود.

    در ادامه نشست پنجاه و یکم شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر صنعت خودرو در حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت ،  انجمن‌های تخصصی و شرکت‌های خودروساز و سازمان مدیریت صنعتی برای استفاده از تجربیات و نحوه همکاری با شرکت FEIV تبادل نظر نمودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو