فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۲۰ تهران خبر داد؛

بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی پهنه جنوب تهران احداث می شود

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۰ تهران از احداث بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی پهنه جنوب تهرات با ظرفیت ۸۰۰ دستگاه در قالب مجتمع چند منظوره خبر داد.

بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی پهنه جنوب تهران احداث می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید احمد صفوی در حاشیه بازدید معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران از پروژه پایانه مترو جوانمرد قصاب، گفت: بزرگ ترین پایانه پهنه جنوب شهر تهران در قالب مجموعه ای چندمنظوره و ترکیبی از تمامی مدهای حمل و نقلی شامل اتوبوس، تاکسی، بی آرتی، ون و خودروهای سواری در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در حال احداث است.

    صفوی با اشاره به تردد روزانه 25 هزار مسافر در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب افزود: این پایانه ظرفیت گردش 853 دستگاه از مدهای حمل ونقلی، پوشش 12 خط ، پارک 570 خودرو سواری و توقف 111 دستگاه حمل و نقلی عمومی دارد.

    وی خدمات رسانی به محدوده حریم را از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد و گفت: 5 مورد از خطوط حمل ونقل عمومی تحت پوشش پایانه جوانمرد قصاب، مربوط به شهرهای اقماری از جمله باقرشهر، قرچک، ورامین، قمصر و تورقوزآباد است.

    شهردار منطقه 20 به تمدن 8 هزارساله شهرری اشاره کرد و افزود: فضاهای توقف ناوگان، مسیرهای عبوری عابرین پیاده و پارک سوار مسقف می شود و معماری فاخری برای آن طراحی شده و کاملا متناسب با سابقه تاریخی شهرری است.

    مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از مراحل پیشرفت عملیات عمرانی پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب که با حضور شهردار و مدیران ارشد منطقه 20 انجام شد، زمان افتتاح و بهره برداری از این پروژه بزرگ ترافیکی را مهرماه و پیش از بازگشایی مدارس اعلام کرد.

    پایانه جوانمرد قصاب با مساحت 43 هزار مترمربعی در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد با پیشرفت 60 درصدی در حال اجراست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط