فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان سمنان:

واژگونی پژو در محور مواصلاتی شاهرود-میامی ۲ کشته بر جای داشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان سمنان از واژگونی خودرو پژو پارس در کیلومتر ۴۵ جاده شاهرود-میامی خبر داد و ابراز داشت: بی توجهی به جلو و خستگی بیشترین عامل تصادفات است.

واژگونی پژو در محور مواصلاتی شاهرود-میامی ۲ کشته بر جای داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسن خسروجردی از مرگ یک مادر و کودک در محور شاهرود-میامی به دلیل واژگونی خودرو پژو خبر داد و درباره جزئیات حادثه، ابراز داشت: بر اثر خستگی و بی توجهی به جلو از سوی راننده پژو پارس در کیلومتر 45 جاده شاهرود-میامی متاسفانه خودرو واژگون و در این حادثه خانم 36 ساله و دختر 11 ساله جان خود را از دست دادند.

    وی افزود: در سانحه دیگری روز پنج شنبه ساعت 7:51 صبح در گردنه آهوان محور دامغان-سمنان براثر بی احتیاطی و بی توجهی به جلو از سوی راننده کامیون سه خودرو پراید، پژو 405 و سواری تندر90 به صورت زنجیروار به هم برخورد کردند و این حادثه مرگ پسربچه سه ساله سرنشین پراید را رقم زد که شش نفر دیگر نیز مجروح شدند.

    رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی در سطح استان به واسطه 40دوربین کنترل سرعت پایش می شود، ابراز داشت: متاسفانه در تعطیلات آخر هفته شاهد مرگ سه نفر از هموطنانمان بر اثر بی توجهی به جلو بودیم.

    خسروجردی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان باید به محض احساس خستگی و عدم هوشیاری بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط