فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۶ (۳۹)

عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا : به دنبال افزایش تعامل با مشتریان هستیم

عصر خودرو- نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مشتریان محصولات سایپادیزل با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت خدمات فنی رنا و مدیران شرکت سایپادیزل و همچنین نمایندگان خدمات فنی رنا در استان فارس و جمعی از مشتریان منتخب استان فارس همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر شیراز برگزار شد.

عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا : به دنبال افزایش تعامل با مشتریان هستیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، محمد حسین مهدی عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مشتریان گفت: برگزاری اینگونه نشست‌ها فرصتی برای ابراز تعهد پایدار به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می‌کوشیم تا در این جلسات از درخواست‌ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.

    وی افزود: به همین منظور برای افزایش این تعاملات و ایجاد همدلی، به دنبال برنامه‌ریزی دقیق‌تری هستیم تا این ارتباط در طول سال استمرار یافته و از طریق ارتباط مستقیم مدیران ارشد شرکت سایپادیزل و خدمات فنی رنا با مشتریان و برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به انتظارات آنان، شاخص‌های مشتری‌مداری در شرکت خدمات فنی رنا ارتقا یابد.
    مهدی تصریح کرد: راه های مختلفی برای دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان مان از جمله نظرسنجی از مشتریان، شرکت در بازه های زمانی مشخص، واحد رسیدگی به شکایات، سامانه پیامکی و تلفن گویا وجود دارد و یکی دیگر از راه های ارتباطی، برگزاری نشست هایی از این قبیل است که فرصتی را فراهم می کند تا مشتریان رو در رو با مدیران شرکت از تجربیات خود هنگام دریافت خدمات در شبکه نکاتی را عنوان کنند.

    وی افزود: این صحبت ها قطعا منبع بسیار مهمی برای ما محسوب می شود و از این طریق فرصت خواهیم داشت انتظارات از محصولات سایپا دیزل را دریافت کنیم و در برنامه ریزی های آینده قطعا مد نظر قرار خواهیم داد و به عنوان نقاط ضعف و قابل بهبود اقدام اصلاحی تعریف خواهد شد.

    عضو موظف هیئت مدیره خدمات فنی رنا در ادامه ضمن تاکید بر نقش سیاست های شرکت در پیشبرد اهداف گفت: رضایت مشتری و بهبود تجربه مشتری موضوعاتی است که امروزه بیش از هر زمان دیگری به آنها پرداخته می‌شود و شرکت‌ها سعی می‌کنند در تمامی زمینه‌ها مطابق انتظار و خواست مشتریان عمل کنند. البته این رویکرد عمومی به مشتری مداری، به عنوان یک استراتژی رقابتی برای افزایش درآمد و سودآوری است.
    وی خاطر نشان کرد: به منظور دستیابی به اهداف اشاره شده، در دوره های گذشته، نشست هایی از این دست در تعمیرگاه مرکزی رنا بر گزار می شد که در سال جاری با توجه به اهمیت ارتباط با مشتریان اجرای جلسات گروهی متمرکز با مشتریان در استان های سراسر کشور در دستور کار قرار دارد.
    مهدی در خصوص این نشست گفت: مشتریان منتخب شرکت خدمات فنی رنا در استان فارس پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را در خصوص کیفیت محصولات سایپا دیزل، فرایند ارائه خدمات، تامین قطعات، عملکرد نمایندگی های رنا در استان فارس و ... بیان کردند و مقرر شد مسائل مطرح شده به صورت ویژه در دستور کار نمایندگی های استان قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو