فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی نگین خودرو اعلام کرد

برنامه‌های نگین خودرو برای گسترش خدمات پس از فروش در استان فارس

عصر خودرو- شهر شیراز ازنظر تنوع خودروها یکی از غنی‌ترین شهرهای ایران است و به‌ویژه مدل‌های وارداتی سهم زیادی از خودروهای این شهر دارند.

برنامه‌های نگین خودرو برای گسترش خدمات پس از فروش در استان فارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در چنین بازاری شاید رقابت دشوار باشد اما به نظر می‌رسد محصولات رنو توانسته‌اند در میان رقبا پرقدرت حاضر شوند چراکه حضور خودروهای این برند در شهر به‌خوبی به چشم می‌آید و مهم‌تر اینکه شیراز یکی از بزرگ‌ترین بازارهای نگین خودرو در کشور است. در زمینه وضعیت رنو در بازار شیراز و استان فارس و البته برنامه‌های نگین خودرو برای گسترش حضور و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان در این استان، در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز با محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی نگین خودرو به گفتگو نشستیم.
    ***
    مرتضایی در آغاز گفتگو با اشاره به جایگاه شهر شیراز و استان فارس در میان بازارهای نگین خودرو گفت:"ما پیش از آغاز فعالیت در استان فارس، بازار شیراز را رصد کرده بودیم و می‌دانستیم با توجه به علاقه عمومی مردم در این شهر به خودرو و در نظر گرفتن اینکه محصولات رنو در ایران از سابقه مناسبی برخوردار هستند قطعا شیراز برای محصولات رنو بازار خوبی خواهد بود اما وقتی نتایج فعالیت‌هایمان در شیراز را دریافت کردیم حقیقتا شگفت زده شدیم چراکه اکنون استان فارس و شهر شیراز دومین بازار بزرگ فروش محصولات رنو بعد از تهران است و این مسئله نشان از اعتماد و اطمینان مردم این شهر به محصولت رنو دارد."
    وی افزود:"ما سال گذشته عملکرد موفقی در بازار فارس داشتیم و جالب آنکه عمده خودروهای فروش رفته در شهر شیراز مدل‌های گران‌قیمت‌تر رنو شامل کولئوس و تلیسمان است. بخشی از فروش مناسب محصولات رنو در شیراز قطعا به دلیل فعالیت‌های تیم قدرتمند رنو در استان فارس است."
    مدیر بازاریابی نگین خودرو در مورد حضور این شرکت در نمایشگاه خودرو شیراز گفت:"برنامه ما در سال جاری آن است که در نمایشگاه‌های خودرو در بازارهای بزرگمان شرکت کنیم و به همین دلیل هم در نمایشگاه خودرو شیراز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای محصولات رنو شرکت کردیم. خوشبختانه به دلیل محبوبیت رنو در این شهر شاهد استقبال بسیار خوبی از غرفه رنو هستیم ضمن آنکه امسال تخفیف‌های ویژه‌ای را نیز برای نمایشگاه خودرو شیراز در نظر گرفته‌ایم که این مسئله به علاقه‌مندان محصولات رنو کمک می‌کند انتخاب آسان‌تری داشته باشند چراکه محصولات رنو علاوه بر این تخفیف ویژه در نمایشگاه خودرو شیراز، شرایط فروش نقدی و اعتباری مناسبی نیز دارند."
    مرتضایی در زمینه شبکه نمایندگی‌ها و شعب نگین خودرو در شیراز گفت:"متناسب با درخواست علاقه‌مندان برند رنو، اقدام به توسعه شعب و نمایندگی‌ها در شیراز کرده‌ایم و در حال حاضر دو شعبه نگین خودرو در این شهر فعال هستند که در کنار این یک مرکز خدمات پس از فروش و تامین قطعات بسیار مجهز نیز برای تامین نیازهای خدمات پس از فروش محصولات نگین خودرو تاسیس شده است. علاوه بر این‌ها در حال تاسیس شبکه نمایندگی‌ها هستیم که می‌تواند فروش و خدمات پس از فروش و تامین قطعات را انجام دهد و به این ترتیب می‌توانیم مطمئن باشیم شبکه فروش و خدمات پس از فروش نگین خودرو در شیراز به‌خوبی می‌تواند نیاز مشتریان ما را برآورده کند. خدمات پس از فروش اهمیت بسیار بالایی برای نگین خودرو دارد و به همین دلیل اولویت اول ما ارائه سرویس‌های مناسب به مشتریان است و متناسب با افزایش فروش، توسعه شبکه خدمات پس از فروش در استان فارس را در دستور کار داریم. هدف ما تنها تاسیس نمایندگی نیست بلکه نمایندگی‌ها باید آموزش‌های لازم مطابق با دستورالعمل‌های رنو فرانسه را ببینند. علاوه بر این، موضوع تامین قطعات یدکی نیز اهمیت بالایی دارد و ما برای این موضوع حجم بالایی از قطعات یدکی محصولات عرضه شده توسط نگین خودرو را وارد کشور کرده‌ایم تا مشتریان نگرانی از این بابت نداشته باشند. "
    مرتضایی در پایان گفت:"شیراز هم‌اکنون مرکز PDS و PDI خودروهای ما برای تحویل در جنوب کشور است ضمن آنکه برای راحتی خیال مشتریان و تامین سریع قطعات یدکی، یکی از انبارهای قطعات یدکی بزرگ جنوب کشور در استان فارس قرار دارد تا خریداران محصولات رنو از این جهت نگرانی نداشته باشند."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو