فونیکسریمکسبهتام

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مصوب کردند؛

کاهش بهای استفاده از پارکینگ های حاشیه ای مشهد

عصر خودرو- اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه روز سه شنبه خود با کاهش بهای استفاده از پارکینگ های حاشیه ای مشهد موافقت کردند.

کاهش بهای استفاده از پارکینگ های حاشیه ای مشهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که صبح سه شنبه برگزار شد، اعضای شورا طرح کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص کاهش تعرفه پارکینگ های حاشیه ای را مصوب کردند.

    طبق این مصوبه تعرفه های شرکت ترافیک هوشمند الیت در پارکینگ های حاشیه ای 200 تومان کاهش می یاد به صورتی که تعرفه معابر گروه« الف» 600 تومان، گروه «ب» 500 تومان و گروه «ج» 400 تومان تعیین شد و همچنین میزان افزایش 15 درصدی تصاعدی به تعرفه های پارکینگ خودرو نیز حذف شد.

    اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه جلسه علنی احداث ، تجهیز ، راه اندازی ، تعمیرات احتمالی و بهره برداری از مجموعه تفریحی گردشگری قطار و دریاچه پارک کوهسنگی به روش ساخت ، بهره برداری و انتقال(BOT ) به سرمایه گذار بخش خصوصی با مبلغ سرمایه گذاری هشتاد و دو میلیارد ریال را به تصویب رسانند.

    همچنین تبصره این مصوبه اعضای شورای شهر معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد را مکلف کردند نوع قطار و میزان آلودگی صوتی آن را مورد بررسی قرار داده و پیمانکار قبل از شروع به کار تاییدیه معاونت خدمات شهری را دریافت نماید.

    در ادامه این جلسه تفریغ بودجه برخی سازمان های شهرداری به تصویب رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط