فونیکسریمکسبهتام

شرکت خودروسازی هیونوا کره جنوبی در مازندران

عصر خودرو- اعضای یک هیات اعزامی از شرکت خودروسازی ' هیون وا ' کره جنوبی روز سه شنبه در سفری به مازندران از یک شرکت صنعتی در شهرستان آمل دیدن و برای همکاری مشترک ابراز علاقه کرده اند .

شرکت خودروسازی هیونوا کره جنوبی در مازندران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا ، هیات کره ای در این سفر با مدیران و مسئولان شرکت ایرانی ' فولادین ذوب ' آمل که در زمینه ریخته گری و تولید قطعات اولیه خودروی فعالیت دارد ، گفت و گو کرده اند.
    ' یانگ ال بی ' سرپرست هیات کره ای در نشست با مدیران شرکت فولادین ذوب آمل واقع در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله اعلام کرد که شرکت خوردوسازی هیون وا این آمادگی را دارد تا فصل جدیدی از همکاری های دوطرفه را در سرمایه گذاری و همچنین انتقال تجربه 42 ساله به طرف ایرانی داشته باشد.

    مدیر شرکت هیون وا کره جنوبی همچنین به مدیران شرکت فولادین ذوب آمل اطمینان داد که شرکت تحت مسئولیتش برای انتقال تجربیات و فناوری با هدف کاهش هزینه ها و خرید قطعات آمادگی کامل برای همکاری متقابل دارد.

    معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران در خصوص حضور هیات کره ای در مازندران به خبرنگار ایرنا گفت: این هیات یکی از 6 شرکت کره جنوبی است که اول مرداد ماه در قالب دومین نشست انتقال فناوری ایران و کره جنوبی در تهران حضور داشت.

    کامران علیپور افزود : این سفر علاوه بر اینکه زمینه ساز یک ارتباط اقتصادی است ، می تواند زمینه ای برای ایجاد همکاری راهبردی باشد.

    وی گفت که شرکت هیون وا از جمله شرکت های تخصصی است که 42 سال تجربه در تولید خودرو در کره جنوبی دارد و اجرای طرح های مشترک همکاری در شماری از کشورها را در کارنامه دارد.
    معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت : مقرر شده علاوه بر اطلاعاتی که آنها در سفر به شهرک صنعتی آمل و بازدید از شرکت فولادین ذوب و نشست با مدیران این شرکت کسب می کنند ، اطلاعات دیگری نیز در اختیارشان قرار گیرد تا شرایط برای امضای تفاهم نامه و عملی کردن خواسته های مشترک دوطرف فراهم شود.

    علیپور اضافه کرد : شرکت فولادین ذوب آمل در زمینه تولید قطعات خودرویی و تولیدات قطعات ریخته گری فعالیت می کند که همسو با فعالیت شرکت کره ای است و به همین دلیل دو شرکت در صدد ایجاد و توسعه همکاری های مشترک شده اند.

    شرکت فولادین ذوب آمل از سال 1379 در زمینی به مساحت 40 هزارمتر مربع و زیربنای 33 هزار مترمربع فضای تولیدی و ستادی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل با هدف تولید انواع قطعات چدنی و فولادی با ظرفیت بیش از 77 هزار تن در سال و تولید مقاطع فولادی با ظرفیت 100 هزار تن در سال فعالیتش را آغاز کرد.

    این شرکت هم اکنون قطعات مختلف خودرویی بسیاری از شرکت های خودروسازی داخل کشور را تامین می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط