فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سارقی که خودرو و نوزاد هشت ماهه را به سرقت برده بود

عصر خودرو- مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: سارقی که خودرو و نوزاد هشت ماهه را به سرقت برده بود، دستگیر شده است.

دستگیری سارقی که خودرو و نوزاد هشت ماهه را به سرقت برده بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای اعلام کرد: بدنبال سرقت خودرو فردی در روز پنج شنبه در منطقه مشیریه تهران که پس از خروج از پارکینگ منزلش بمنظور بستن درب پارکینگ خودرو را بصورت روشن رها کرده و منجر به سرقت خودرو و نوزاد هشت ماهه اش شد، بلافاصله یک تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیری سارق یا سارقین و یافتن کودک ربوده شده را در دستور کار خود قرار دادند.

    این مرکز در ادامه آورده است: علیرغم نبود هیچ گونه سرنخ و اثری از مجرم یا مجرمین، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند دو نفر را شناسایی که نفر اول در محل سکونت خود واقع در شهرستان پاکدشت دستگیر و در اظهارات خود به سرقت خودرو و ربایش کودک توسط یکی از دوستانش اعتراف و اعلام کرد در همان ساعات اولیه پس از سرقت وی به همراه همدستش خودرو و کودک را به شهرستان پاکدشت منتقل کرده و سپس از همدیگر جدا شدند.

    بلافاصله مامورین به محل اختفای سارق اصلی مراجعه و وی را دستگیر کردند. این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری است و به تازگی از زندان آزاد شده است در اعترافات اولیه اعلام کرد که ساعاتی پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران، خودرو و نوزاد هشت ماهه را در یکی از خیابانهای شهرستان پاکدشت رها کرده و در حال حاضر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت کودک ربوده شده ندارد.

    سرانجام کارآگاهان به نشانی اعلامی مراجعه و متاسفانه با پیکر بی‌جان کودک ربوده شده مواجه شدند.

    پلیس در پایان با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای کشف این جنایت و ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک، از والدین خواست در نگهداری از فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه فجایع نباشیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو