فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

پرچمدار جگوار در هیبت یک سوپر سدان

عصر خودرو- شماره ۳۵۲ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمایم خودرو امروز پلاس اسپرت و تعمیرگاه از روز شنبه ۷ مرداد به روی دکه خواهد رفت.

پرچمدار جگوار در هیبت یک سوپر سدان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "طراحی پلت فرم داخلی راه خروج خودروسازان از بن بست" از گفته های مشاور خودرو وزیر صنعت با خودرو امروز است. سعید مدنی در این گفت و گو به بررسی چرایی ثمربخش نبودن قراردادهای خودرویی در اعتلای این صنعت را بررسی کرده است.
    در رویدادهای این هفته "تحویل نخستین سری از CH-R های تویوتا به مشتریان تهرانی"، "آغاز پیش فروش BYD F3" و "صدور مجوز گرانی برای خودروسازان" را می خوانیم و در بازارگردی هفته به بررسی بازار انواع مواد شوینده و نگهدارنده رنگ خودرو می پردازیم.
    در ادامه با جهان خودرو به ملاقات سوپر سدان جگوار، پولوی ششم فولکس واگن، مینی ون جدید میتسوبیشی و زوندای پرماجرای پاگانی می رویم و با "کوچ نشین شهری" به ملاقات نیسان قشقایی نسل اول می رویم و به بررسی وضعیت آن در بازار دست دوم ها می پردازیم.
    "شیر غران برای نبرد با چشم بادامی ها آمد" ما را با پژو 508 و جایگاه آن در بازار در آستانه ورودش به خیابان های کشور آشنا می کند و "شاهکارهای دنیای مقیاس" 10 ماکتی که حضورشان اعتباربخش کلکسیون شما خواهد بود را معرفی می کند.
    در ادامه با "فرزند میدلام در راه ایران" به بررسی گمانه زنی های نزدیک به واقعیت حضور سری D رنو در ایران می پردازیم و راهنمای جامع خرید کیا سراتوی سدان در بازار ایران را نیز با "بنجامین باتن؛ نسخه کره ای" ورق خواهیم زد.
    علاقمندان به مسابقات خودرویی می توانند با "نبرد داغ" گزارش راند دوم مسابقات اتومبیلرانی سرعت در پیست آزادی را بخوانند و آینه بغل این هفته با "وارثان قلب تپنده مرسدس" به معرفی برخی از خاص ترین خودروهایی که از پیشرانه مرسدس بنز بهره می برند، می پردازد.
    و در آخر با "انتقام از انزو" مروری مختصر بر تاریخچه فورد GT40 خواهیم داشت.
    در کنار خودرو امروز این هفته ضمیمه اسپرت با "بازگشت پورشه فرانسوی" پرونده احیای آلپین، اسپرت ساز خوشنام فرانسوی را ورق خواهد زد و "تقویت با تغییر ابعاد" به بررسی چگونگی تقویت پیشرانه با تغییر حجم و تراکم خواهد پرداخت.
    در گام بعدی "افسون سادگی و سبکی" مروری بر تاریخچه لوتوس از آغاز تا کنون خواهد داشت و "کلاسیک های میلیاردی" گرانترین خودروهای فروخته شده در حراجی را معرفی خواهد کرد.
    "انقلاب به سبک دهه 70"؛ "نادانسته هایی از سرخ های مارانلو" و "سریع ترین آمریکایی های جهنم سبز" دیگر خواندنی های این شماره از خودرو امروز پلاس اسپرت هستند.
    ضمیمه تعمیرگاه این هفته نیز با "1+10" طرح خودرویی کار خود را آغاز می کند. خودرو امروزی ها در این مطلب ترکیباتی از جایگیری پیشرانه و دیفرانسیل در یک خودرو را به تصویر کشیده اند . در ادامه نگاهی به انواع گیربکس های اتوماتیک خواهیم داشت و "8 مرحله تا مرتب سازی یک خودرو دست دوم" را طی خواهیم کرد.
    "دو روی سکه" از مزایا و معایب خودروهای دیفرانسیل جلو و دیفرانسیل عقب خواهد گفت و بررسی انواع بلوک پیشرانه برعهده "خانه سیلندرها" قرار گرفته است.
    و در آخر با "این خودروهای پر سر و صدا" نگاهی به روش های متداول رفع سر و صدای کابین و بدنه خواهیم داشت و با "عجیب اما واقعی" با پیشرانه MYT آشنا خواهیم شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو