فونیکسریمکسبهتام

مسیر حرکت خودروها در خیابان های اصلی ورامین پس از ۳۰ سال تغییر کرد

عصر خودرو- با مصوبه شورای ترافیک شهرستان ورامین، مسیر حرکت خودروها در خیابان های اصلی ورامین پس از ۳۰ سال تغییر کرد.

مسیر حرکت خودروها در خیابان های اصلی ورامین پس از ۳۰ سال تغییر کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مردم شهرستان ورامین که طی 30 سال گذشته از خیابان های 15 خرداد و شهدا از جهت شرق به غرب و به سمت تهران حرکت می کردند ، با مصوبه شورای ترافیک شهرستان باید مسیر خود را تغییر داده و حرکت خودروهای خود را از غرب به شرق به سمت شهرستان پیشوا عوض کنند.
    فرماندار ورامین در جلسه شورای ترافیک ورامین که روز چهارشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: طرح تغییر جهت معابر شهر ورامین از اواخر سال ٩٤ با هدف روان سازی تردد خودروها و دسترسی شهروندان به وسائل حمل و نقل عمومی و مراکز اصلی شهر در دستور کار شهرستان قرار گرفته بود.
    محمدرضا یوسفی اظهار کرد: تغییر جهت مسیر تردد خودروها در خیابان های اصلی شهر بر اساس مطالعات میدانی مشاوران و مهندسین ترافیک انجام می شود که طی آن مسیر تردد خودروها در خیابان های شهدا و 15 خرداد از غرب به شرق ، و در خیابان شهید بهشتی از شرق به غرب تغییر می یابد.
    وی تصریح کرد: طرح تغییر جهات خیابان های شهدا و ١٥ خرداد پس از یک هفته بررسی ، توسط پلیس راهور و کارشناسان ترافیک اجرایی می شود تا بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی مرکز شهر ورامین برطرف شده و مردم با سهولت بیشتری به وسایل نقلیه عمومی دسترسی پیدا کنند.
    شهردار ورامین نیز در این جلسه گفت: اجرای طرح تغییر جهت معابر ورامین با تصویب در شورای ترافیک شهرستان ، به مدت دو هفته به صورت آزمایشی اجرا می شود که پس از دستیابی به اهداف به صورت دائم اجرایی می شود.
    علی حیدریان افزود : مسیر ورودی خودروها به مرکز شهر ورامین بر خلاف تمامی شهرها ، از حاشیه به سمت داخل است که این امر مشکلات ترافیکی عدیده ای را برای شهروندان به همراه دارد.
    وی اظهار کرد : طرح تغییر جهت تردد خودروها بنا به درخواست شهروندان انجام شده است .
    ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو