فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن صنفی نمایندگان سایپا در استان خراسان رضوی بیان کرد

تنوع رده های قیمتی محصولات سایپا عاملی برای کسب سهم بازار بیشتر

عصر خودرو- رئیس کانون نمایندگان سایپا در سراسر کشور و رئیس انجمن صنفی نمایندگان سایپا در استان خراسان رضوی گفت: عرضه و نمایش محصولات گروه سایپا در نمایشگاه با توجه به تنوع رده های قیمتی بسیار اهمیت دارد و سایپا چندسالی است که با حضوری قدرتمندانه در نمایشگاه ها ، توانسته است سهم بزرگی را در بازار کسب نماید.

تنوع رده های قیمتی محصولات سایپا عاملی برای کسب سهم بازار بیشتر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، محمدرضا ورزنده کامه علیا بهترین مکانی که اندیشه ها و برنامه های آتی یک بنگاه صنعتی در آن متجلی می شود، نمایشگاه است و این امکان را برای مردم و مشتریان فراهم می کند که بتوانند خودروهای موردنظرشان را با خودروهای بازار مقایسه کنند و به انتخاب برسند و در واقع نمایشگاه بهترین مکان برای مقایسه و انتخابخودرو برای مردم و مشتریان است.

    رئیس کانون نمایندگان سایپا در سراسر کشور گفت: عرضه و نمایش محصولات گروه سایپا در نمایشگاه با توجه به اینکه انواع رده های قیمتی را شامل می شوند بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا چندسالی است که با حضوری قوی و قدرتمندانه در نمایشگاه ها در حوزه محصولات داخلی و خارجی، توانسته است سهم بزرگی را در بازار کسب نماید و غرفه گروه سایپا همیشه در نمایشگاه های خودرو مورد توجه بسیاری از مردم و مشتریان قرار می گیرد.

    وی تاکید کرد: برای سایپا به عنوان یکی از خودروسازان داخلی که بیشترین سهم را در بازار دارد، ضروری است که حتما در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پررنگی داشته باشد این در حالی است که همواره از نمایشگاه های خودرو در کلان شهر مشهد استقبال بسیار خوبی صورت می گیرد.

    ورزنده افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه در تابستان برگزار می شود، نه تنها مردم مشهد و خراسان رضوی بلکه زائرانی که از سراسر کشور به مشهد الرضا مشرف می شوند، از نمایشگاه خودرو بازدید خواهند کرد.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه محلی است که می توان محصولات را در معرض دید عموم گذاشت و با معرفی محصول مناسب فرصتی پیش خواهد آمد تا سهم بیشتری از فروش محصولات گروه سایپا داشته باشیم.

    رئیس انجمن صنفی نمایندگان سایپا در استان خراسان رضوی گفت: از معاونت بازاریابی و فروش گروه سایپا درخواست کردیم که برای نمایشگاه مشهد شرایط و تسهیلات ویژه ای برای مردم خراسان رضوی و بازدیدکنندگان این نمایشگاه در نظر گرفته شود که پس از قطعی شدن موضوع، اطلاع رسانی خواهد شد.

    ورزندهدر خصوص کسب و کار نمایندگی های گروه سایپا در خراسان رضوی گفت: با توجه به رشد تولید و فروش در سطح شبکه نمایندگی ها، کسب و کار نمایندگی های این استان بحمدالله خوب است و امیدواریم این روندی که از ابتدای امسال آغاز شده با شتاب بیشتری تا پایان سال استمرار یابد و شاهد رشد فروش محصولات گروه سایپا باشیم.

    رئیس کانون نمایندگان سایپا در سراسر کشور گفت: توفیقات حاصل شده در بخش فروش، نتیجه تعامل بسیار خوب معاونت فروش سایپا با شبکه نمایندگی ها است و قطعا رشد فروش حاصل بخشنامه ها، عملکرد و تعامل خوب معاونت فروش سایپا با نمایندگی هاست.

    وی ضمن تقدیر از مدیرعامل گروه سایپا گفت:دکتر جمالی سمبل واقعی تلاش و کوشش هستند و از زمان حضورشان در سایپا، محصولات جدیدی به بازار معرفی شده است که باعث بهبود کسب و کار شبکه نمایندگی ها شده است و امیدوارم روند توسعه محصول در سایپا همچنانادامه یابد و شاهد سربلندی هرچه بیشتر گروه سایپا باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو