فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه /۱۷ مرداد ۹۶

خودرویی ها یکپارچه سرخ شدند

عصر خودرو-امروز سه شنبه ۱۷ مردادماه ۹۶، بازدهی گروه خودرو یک درصد کمتر شد و تمامی نمادها به جز خپویش با افزایش عرضه مواجه شدند.

خودرویی ها یکپارچه سرخ شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شاخص گروه خودرو و ساخت قطعات در این روز با 184.6 واحد در مدار 18 هزار و 273 ایستاد.
    طی معاملات امروز سهامداران تعداد 54.8 میلیون سهام خودرویی به ارزش معاملاتی 8.5 میلیارد تومان در 6 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    امروز شاهد معاملات منفی در گروه خودرو بودیم و نمادها در بهترین حالت حوالی صفر منفی نوسان کردند، در این بین برخی نمادها افت شارپی ثبت کردند که می توان به نمادهای خاهن، خموتور، خزر، خچرخش و خمحرکه اشاره کرد.
    نماد خاهن امروز را با صف فروش نزدیک سه میلیونی در قیمت 3,034 ریال به پایان برد، دیروز مدیرعامل این قطعه سازی آخرین پیش بینی منتشر شده را تایید کرد که باعث شد سهم پس از 7 روز کاری بی وقفه رشد کردن، امروز با افت 4.99 درصدی جزو منفی‌ترینهای گروه محسوب شود.
    از طرفی خموتور و خزر نیز در حوالی منفی کامل صف فروش سبکی داشتند، در مقابل خپویش صف خرید بود، درحالیکه قیمت معاملاتی خپویش رشد 5 درصدی را ثبت کرده بود، قیمت پایانی سهم حوالی صفر مثبت نوسان کرد.
    نماد خودرو نیز افت 0.98 درصدی در قیمت پایانی 2,526 ریال به کار خود پایان دادند، در مجموع امروز هم گروه در غیاب خساپا، خاور، خبهمن و خکاوه به سر برد و معاملاتی ریزشی داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط