فونیکسریمکسبهتام

هاشمی رفسنجانی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل مطرح کرد؛

توسعه سامانه حمل‌و‌نقل عمومی گامی برای حل مشکلات به جا مانده شهر تهران

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با شفاف ‌سازی و هوشمندسازی مشکلات به جا مانده از شهر تهران مانند ترافیک و آلودگی هوا را در دستور کار خود خواهیم داشت.

توسعه سامانه حمل‌و‌نقل عمومی گامی برای حل مشکلات به جا مانده شهر تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌ها امام راحل که امروز(چهارشنبه) در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه این دوره شورای اسلامی شهر تهران با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای آغاز شد، اظهار داشت: ما این همه خوبی را مدیون رهبر انقلاب و همچنین امام خمینی(ره) هستیم.

    وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا در سال 77 برای اولین بار تشکیل شد، افزود: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌گیری در قانون اساسی هستند.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: معتقدم وزن و نقش مردم در مدیریت شهری بسیار بالا است، چرا که اصول کار شورا و شهرداری با مردم است.

    هاشمی با تاکید بر اینکه امروز شورا به پشتوانه حضور مردمی از وضعیت مناسبی برخوردار است، تصریح کرد: بدون شک برای نخستین بار در طول تاریخ انتخابات شوراهای شهر و روستا، شاهد کسب آرای 3 برابری نسبت به دیگر انتخابات‌ شوراها بودیم.

    وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش باید به پشتوانه میلیونی مردم شهر تهران تصمیم‌گیری‌های خود را اتخاذ کنند، گفت: بدون شک نسبت به این پشتوانه محیط مثبت شهری ایجاد خواهد شد.

    هاشمی با تاکید بر اینکه شفاف‌سازی و هوشمندسازی جزء برنامه‌های مهم شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش است، افزود: حل مشکلات آلودگی هوا، ترافیک با حمایت از سامانه حمل و نقل عمومی و صیانت از فرهنگ دینی و ملی امکان‌پذیر است.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اقداماتی است که شورای پنجم به آن ورود جدی خواهد داشت.

    وی یادآور شد: امیدوارم که در 4 سال آینده بتوانیم بسیاری از مشکلات شهر تهران را حل کنیم و همچنین با کارنامه قابل قبولی از شورا خارج شویم.

    هاشمی با بیان اینکه می‌دانیم شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از سوی مطبوعات به عنوان شورای پیش فعال معرفی شده، گفت: دیدید که توانستیم بدون هیچ مشکلی بعد از مراسم تحلیف ارکان اصلی شورای شهر را با یک اجماع کلی انتخاب کنیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به سید حسن خمینی گفت: لازم بود که قبل از شروع فعالیتمان در شورای پنجم با آرمان‌های امام خمینی(ره) بیعت کنیم و قول بدهیم که پای عهد خود خواهیم ماند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو