فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سایپا در مراسم ورود به بازار ساینا اتومات :

استراتژی سایپا عرضه دو محصول در سال است

عصر خودرو- مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با مراسم ورود به بازار ساینا اتومات در جمع نمایندگی های منتخب گروه خودروسازی سایپا گفت: حداقل سالیانه یک محصول جدید به بازار عرضه می کنیم و امیدواریم این استراتژی به نحوی تغییر کند که سایپا قابلیت عرضه دو محصول تولید داخلی را در سال داشته باشد.

استراتژی سایپا عرضه دو محصول در سال است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازسایپا نیوز، در این مراسم دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان وضعیت دو سال گذشته سایپا گفت: دو سال قبل نگرانی های زیادی برای سایپا وجود داشت و امروز در شرایطی قرار داریم که بارقه های روشنایی در سایپا برای همه مشخص شده است.

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه در حال حاضر سایپا، در همه زمینه ها از جمله ایده، خلاقیت، طراحی های جدید و حضور در بازار های مختلف سرآمد است، افزود: در سال های گذشته بالای80 تا90 درصد محصولات سایپا صرفا یک نوع خودرو بود که به بازار عرضه می شد و امروز تنوع محصول عرضه شده، نشان از مدیریت و توان بالای فنی و طراحی در این شرکت است.

    جمالی گفت: با تلاش های  صورت گرفته، امروز در طراحی و مهندسی بسیاری از ایده های غیر قابل باور را محقق کردیم.

    وی تاکید کرد: ساینا اتومات در کمتر از یک سال آماده و به بازار عرضه شد و حدود یک ماه آینده نیز محصول جدید کوییک را وارد بازار خواهیم کرد.

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا یادآور شد: تا چند ماه آینده محصول جدیدSP100 و تا پایان سال محصول جدید سیتروئن را به بازار عرضه خواهیم کرد و همچنین تا سال آینده  سایپا محصول دوم SP100 را وارد بازار خواهد کرد و این دلیلی بر همدلی تمامی قسمت های  سایپا،  اعم از بازرگانی، فروش و نمایندگی ها است.

    وی تصریح کرد: سایپا به عنوان یک شرکت سرآمد برای صنعت خودرو در راستای اقتصاد مقاومتی متکی به مهندسی داخلی است که قابل تقدیر می باشد.

    جمالی با اشاره به اینکه در دو سال قبل بیش از 68 درصد محصول عرضه شده پراید بوده گفت:  امروز در شرایطی هسیتم که آمادگی استقبال از خروج پراید را داریم و این توانایی بزرگی است که با توانمندی نمایندگی ها در سراسر کشور محقق شده است.

    وی با بیان اینکه  سایپا حداقل سالیانه یک محصول جدید را به بازار عرضه می کند اظهار امیدواری کرد که این استراتژی به نحوی تغییر کند که سایپا قابلیت عرضه دو محصول تولید داخلی در سال را داشته باشد.

    جمالی تاکید کرد: با عرضه این محصولات و سایر محصولات جدید، نوید آن را می دهیم که تمامی کارکنان و مهندسین شرکت تلاش می کنند تا عقب ماندگی ها جبران شود و امیداوریم عرضه این محصول حرکت در این مسیر را شتاب دهد.

    وی ابراز امیدواری کرد که تولید و عرضه محصول جدید گروه خودرو سازی سایپا برای همه هموطنان امیدوار کننده باشد و آغاز راه جدیدی در صنعت خودروسازی برای به روزآوری تولید و عرضه خودروهای جدید باشد.

    همچنین در پایان این مراسم از مدیران 15 نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با اهدا لوح و تندس تقدیر به عمل آمد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو