فونیکسریمکسبهتام

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا خبر داد:

عرضه ساینا اتوماتیک با ۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزارتومان

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: ساینا اتوماتیک مجهز به گیربکس cvt است که با آپشن هایی همچون سیستم ورود بدون کلید ، استارت دکمه ای ، کروزکنترل ، فرمان برقی و .... ، که با قیمت ۳۸میلیون و ۴۵۰ هزارتومان عرضه خواهد شد.

عرضه ساینا اتوماتیک با ۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزارتومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز, معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در مراسم ورود به بازار ساینا اتوماتیک اظهار کرد: خودرو ساینا دنده ای در بدو ورود به بازار با استقبال خوبی مواجه شد و در مدت زمانی کوتاه جایگاه خوبی را در بازار خودرو کسب کرد.

    وی گفت: ساینا اتوماتیک به عنوان اولین خودروی اتوماتیک مجهز به گیربکس cvt است که یکی از بهترین گیربکس های موجود در صنعت خودرو است که منشاء اروپایی دارد و معاونت مهندسی سایپا در انتخاب گیربکس برای این خودرو بهترین انتخاب را داشته است.

    تقی زاده در ادامه افزود: ساینا اتوماتیک در آینده ای نزدیک با حذف خودروهای هم رده بالای 30 میلیون تومان  می تواند ضریب نفوذ بیشتری در جامعه داشته باشد.

    معاون بازاریابی و فروش سایپا در خصوص مزیت های دیگر ساینا اتوماتیک گفت: اضافه شدن این تعداد آپشن رفاهی برای اولین بار در این رده قیمتی مزیت دیگر این خودرو است که باعث برتری ساینا اتوماتیک در برابر رقبا در بازار خودرو خواهد شد.

    تقی زاده با اظهار امیدواری به اینکه ساینا اتوماتیک بتواند همانند پراید در سبد محصولات سایپا با تیراژ بالا و کیفیت مناسب در بازار خودرو به فروش برسد،تاکید کرد: انتظار می رود مشتریانی که توان خرید ساینا اتوماتیک را دارند رقیب جدی دیگری برای انتخاب این خودرو را نداشته باشند.

    معاون بازاریابی و فروش سایپا با تقدیر از عملکرد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا گفت: نمایندگان سایپا با خلوص و ابتکار و تعهد و با علم مدیریت توانستند سالیان طولانی همراهی موفق برای نفوذ سایپا در جامعه و افزایش رضایت مندی مشتریان داشته باشند که شایسته قدردانی است.

    تقی زاده گفت: امیدوارم که حاصل زحمات مهندسی متخصصان سایپا با تعامل خوب نمایندگان سایپا با مشتریان به درستی به متقاضیان معرفی شود.

    معاون بازاریابی و فروش سایپا با اعلام آخرین طرح فروش سایپا که از7شهریور آغاز می شود اظهار کرد: پراید 23 سال رتبه اول فروش خودرو را در کشور از آن خود کرد و اینکه یک خودرو در بین خودروسازان داخلی و خصوصاً خودروسازان چینی که محصولاتشان را به تمام دنیا تحمیل کرده اند ، توانسته است در قله فروش بازار خودروی کشور بایستد و هیچ شرکت و یا خودرویی توان رقابت با آن را نداشته باشد بی دلیل نیست.

    تقی زاده افزود: خودرویی که علی رغم هجمه های رسانه ای توانسته بالاترین آمار فروش را در کشور داشته باشد و مردم همچنان علاقه مند به خرید این خودرو باشند نشان دهنده قابلیت هایی است که این خودرو دارد و بقیه خودرو ها ندارند. وی تاکید کرد:  مردم بهترین کارشناس برای ارزیابی خودرو پراید هستند و از زمانی که به دستور مدیرعامل سایپا به استقبال خروج پراید از خطوط تولید رفتیم ، تقاضا برای خرید پراید بیشتر شده است.

    تقی زاده گفت: مصمم هستیم که تمام نیازهای مشتریان در این رده از بازار خودرو را پاسخگو باشیم و با کمک نمایندگان سایپا ، فروش خودرو پراید به نحوی مدیریت خواهد شد که خاطره خوش پراید همچنان سال ها در اذهان مردم باقی بماند.

    شایان ذکر است پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک از ساعت 11 روز دوشنبه ششم شهریورماه سال جاری در نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور و سایت اینترنتی شرکت آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو