فونیکسریمکسبهتام

کاهش قیمت خودرو با حفظ استاندارهای کیفی؛

رعایت استانداردها باعث افزایش قیمت نمی‌شود

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: نباید پراید را از خط تولید خارج کرد من مخالف ۱۰۰درصد خروج پراید از خط تولید هستیم، اگر قرار است پراید از رده خارج شود باید یک جایگزین با قیمت پایین برای آن انتخاب شود.

رعایت استانداردها باعث افزایش قیمت نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  اقتصادآنلاین ، نادر قاضی‌پور درخصوص بالا بودن قیمت تمام شده خودرو و راهکارهای تولید خودرو ارزان قیمت، اظهار داشت: قشر عظیمی از جامعه از کارمندان با حقوق پایین، کشاورزان و کارگران تشکیل می‌دهند که باید این دسته از جامعه نیز توان خرید خودرو را داشته باشند.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به همه چیز یارانه می‌دهد اما در عرصه تولید خودرو نیازی به پرداخت یارانه دولت نیست و فقط باید خودروسازان طمع خود را کم کنند، گفت: خودرو ارزان قیمت نیازی به‌ شیشه بالابر برقی و چراغ‌های پرقدرت ندارد، نیازی وجود ندارد که خودروهای ارزان قیمت با سرعت 200کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

    وی ادامه داد: باید خودروهای با امنیت بسیار بالا اما امکانات محدودتر نیز تولید کنیم تا اقشار کم‌درآمد جامعه نیز به‎توانند صاحب خودرو شوند.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه گفته می‌شود رعایت استانداردها باعث افزایش قیمت خودرو می‌شود، اظهار داشت: آیا استاندارد می‌گوید که شیشه‌های خودرو برقی باشد، استاندارد این موارد را نمی‌گوید، استاندارد و محیط زیست می‌گویند خودرو بنزین کم‌تر مصرف کند و لاستیک با کیفیت و ساییدگی کم در خودروها استفاده شود، خواسته‌های سازمان استاندارد برای حفظ جان انسان‌ها و خواسته‌های محیط‌ زیست حفظ طبیعت است.

    قاضی‌پور با اشاره به اینکه با حفظ استاندارهای کیفی و محدود کردن امکانات رفاهی می‌تواند قیمت خودرو را کاهش داد، اضافه کرد: نباید پراید را از خط تولید خارج کرد من مخالف 100درصد خروج پراید از خط تولید هستیم، اگر قرار است پراید از رده خارج شود باید یک جایگزین با قیمت پایین برای آن انتخاب شود، این‌ها بهانه‌ای برای افزایش قیمت پراید است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پراید جایگزین پیکان شده و می‌تواند قطعات آن را در هر جایی به‌دست آورد، خاطرنشان کرد: من به عنوان عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با هرگونه افزایش قیمت خودروهای ارزان قیمت مخالف هستم و همه ایرانیان بایند صاحب خودرو شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو