فونیکسریمکسبهتام

ثبت برخط اطلاعات تصادفات رانندگی تا هفته ناجا

عصر خودرو- در هشتاد و هشتمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها مقرر شد، ثبت برخط اطلاعات تصادفات رانندگی توسط پلیس راهور ناجا تا دهه اول مهر ماه(هفته ناجا) به صورت رسمی انجام گیرد.

ثبت برخط اطلاعات تصادفات رانندگی تا هفته ناجا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هشتاد و هشتمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها به ریاست مهرداد تقی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و با حضور اعضای این کمیسیون به نمایندگی دستگاه‌های مختلف برگزار شد.
    در این جلسه طرح استفاده از توان شرکت‌های بازرس بین‌المللی در کنترل فرایند تولید اتوبوس‌های داخلی مورد پیگیری قرار گرفت و با توجه به اینکه اجرای استانداردهای جدید 84 گانه تولید خودرو در دستور کار سازمان استاندارد قرار دارد، مقرر شد طرح تضمین کیفیت و ایمنی خودروها توسط شرکت‌های تولیدکننده خودرو در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و ضوابط مربوط تدوین شود.
    همچنین موضوع نصب حفاظ‌های ایمنی وسایل نقلیه سنگین پیگیری و مقرر شد بررسی موانع و مشکلات اجرایی درپیشبرد موضوع به صورت خاص در کارگروه ویژه کمیسیون با حضور دبیر کمیسیون مورد تصمیم‌گیری قرار گیرد.
    به منظور آموزش رانندگان ناوگان عمومی برای رانندگی با انواع برندهای جدید اتوبوس، دوره آموزشی به مدت دو ساعت برای رانندگان در بدو ورود به حرفه از سال 1394 درحال برگزاری است که قرار شد برای رانندگان حین خدمت با توجه به تفاهمنامه سازمان راهداری با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز عملیاتی شود و به تصویب رسید که سازمان راهداری پیگیری لازم را برای تسریع در این امر به عمل آورد.
    دراین جلسه همچنین گزارشی از پیشرفت سامانه ثبت سوانح حمل‌ونقل ارائه و مقرر شد که ثبت برخط اطلاعات تصادفات رانندگی توسط پلیس راهور ناجا تا دهه اول مهر ماه(هفته ناجا) به صورت رسمی انجام شود تا پیش از ثبت برخط کامل آمار تصادفات رانندگی، اطلاعات به صورت آفلاین به دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها ارسال شود.
    همچنین مقرر شد با هدف تسریع در پیشرفت ثبت اطلاعات رد سامانه، گزارش ماهانه در نشست‌های کمیسیون ایمنی راه‌ها ارائه شود و همچنین مقرر شد گزارش پیشرفت و عملکرد سامانه سپهتن در نشست بعدی کمیسیون ارائه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو