فونیکسریمکسبهتام

طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه اجرا می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، از اجرای طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح در راستای کاهش ترافیک شهری به اجرا درآمده است.

طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،سرهنگ فضل الله شیری از اجرای طرح زوج و فرد خودروها از امروز چهارشنبه 15 شهریور در کرمانشاه خبر داد و گفت: به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری این طرح در استان کرمانشاه به اجرا در آمده است.

    وی بر مشارکت و همراهی شهروندان کرمانشاهی در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: روانسازی ترافیک و کاهش آن از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

    رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه  خاطرنشان کرد: از همشهریان و هم استانی های عزیز تقاضا می شود با توجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری برای مراجعه به مراکز خرید در روزهای پایانی شهریورماه، به اخبار ترافیکی، ممنوعیت ها و اجرای طرح زوج و فرد در خیابان های مرکزی شهر توجه داشته باشند.

    وی از اجرای طرح مذکور در خیابان های پرتردد شهر خبر داد و گفت: در این طرح با کلیه تخلفات رانندگی بویژه تخلفات ساکن  اعم از توقف در محل ممنوع، توقف دوبله و ... برخورد خواهد شد.

    سرهنگ شیری تاکید و خاطرنشان کرد: توصیه کرد که از مراکز خرید محلی، لوازم التحریر و سایر اقلام مورد نیاز فرزندان خود را تهیه کنند و درصورتی که قصد سفر به بازار مرکزی شهر را دارند، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

    وی ساعات اجرای طرح را از 15 الی 20 هر روز و محل های اجرای آن را از میدان آزادی تا سه راه برق،  خیابان جوانشیر از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی  تا میدان غدیر اعلام کرد.

    رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه جریمه ورود به طرح را برای هر بار ورود 20 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر خودرویی که چندین بار به محدوده های طرح وارد شود، چندین بار مورد جریمه قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو