فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ایمن خوش قیمت

عصر خودرو – یکشنبه ۱۹ شهریور ماه شماره ۳۸۵ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه های خودرو امروز پلاس، اسپرت و لیزینگ نامه به روی دکه خواهد رفت.

ایمن خوش قیمت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرونده جدید هفته نامه خودرو امروز با صحبت های دبیر انجمن خودروسازان آغاز می شود. نعمت بخش با اشاره به استانداردهای جدید به خودرو امروزی ها گفته است: با استانداردهای جدید خودرو زیر 30 میلیون تومان نخواهیم داشت.
    در بررسی رویدادهای هفته پیش با چری سواران راهی چین می شویم و با داتیس خودرو زندگی به سبک ولوو را تجربه می کنیم. مدیرعامل آذهایتکس هم از حضور این برند با ظرفیت هزار دستگاه در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داده است.
    این هفته پیش پای پیکاپ جدید آمیکو فش قرمز پهن می کنیم و گشت و گذاری در بیست و یکمین گردهمایی خودرویی ها در شهر تبریز خواهیم داشت. ایمن خوش قیمت در آزمایش فنی بررسی فنی جدیدترین محصول بهمن موتور را ارائه می کند و با "آقای خاص" به ملاقات تنها نمونه Buick GS در کشور می رویم.
    "قیمت مناسب در برابر امکانات" دلایل اصلی انتخاب چانگان CS35 از نگاه خریدارانش را توضیح می دهد و نبرد برادران ناتنی در خودرو امروز پلاس این هفته نگاهی به دو خودرو هیوندای سوناتا YF و کیا اپتیما TF در بازار دست دوم دارد.
    با "امدادگر خودروت باش" راهکارهای ساده ای برای جلوگیری از خراب شدن خودرو را یاد خواهیم گرفت و در ادامه مروری بر مشخصات فنی و جایگاه بازار کامیونت های JAC در کشورمان خواهیم داشت.
    آشنایی با فورد موستانگ باس 429 و عیب یابی خودرو به زبان ساده از دیگر خواندنی های این شماره از خودرو امروز پلاس هستند.
    در ششمین شماره از ضمیمه اسپرت خودرو امروز رودسترهای ب ام و از دیروز تا امروز، آیرودینامیک خودرو به زبان ساده، مقایسه ب ام و 450i و جنسیس G80 اسپرت، خاص ترین ساخته های اسپرت تاریخ نیسان و کانسپت های فراموش شده را خواهیم خواند.
    در لیزینگ نامه شماره 17 هم با "رقابت بلندقامتان در مرز 70 میلیون تومان" به مقایسه کراس اوورهای کامپکت اتوماتیک چینی در بازار ایران می پردازیم.
    در ادامه "آلمانی های کت و شلوار پوش"، "با تسهیلات ویژه داستر سوار شوید"، "تویوتای پاک را با هدایای ویژه انتخاب کنید"، "نبرد فاتحان بازار کامپکت"، "بالانشین های بازار" و ده ها مطلب خواندنی دیگر در ادامه لیزینگ نامه در اختیار علاقمندان به خرید خودرو است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو