فونیکسریمکسبهتام

طی مراسم باشکوهی در سئول

هیوندای تولید جنسیس G۷۰ را شروع کرد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی هیوندای امروز(جمعه) طی مراسمی در سئول تولید اولین سدان جدید خود را تحت برند پریمیوم "جنسیس" شروع کرد و امیدوار است که با این اقدام جایگاه خود را در سگمنت خودروهای لوکس ارتقا ببخشد.

هیوندای تولید جنسیس G۷۰ را شروع کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از رویترز، در مراسم شروع تولید سدان جنسیس G70، گوون استیفانی خواننده پاپ آمریکایی برای حدود 10 هزار نفر برنامه اجرا خواهد کرد. G70 سومین سدانی است که با برند پریمیوم "جنسیس" از سوی هیوندای عرضه خواهد شد ولی اولین خودروی جنسیس است.  

    این سدان اسپرت چهار درب که قیمت آن از 33 هزار دلار شروع می‌شود، خودرویی است که با این قیمت در برابر رقبایی همچون کیا استینگر و ب ام و سری 3 کاملا ارزش خرید بالایی دارد.

    اما تحلیلگران می‌گویند سدان G70 مشکلات هیوندای را در آمریکا جایی که خودروهای SUV بسیار محبوب و بورس هستند، به طوری که دو سدان قبلی جنسیس نیز نتوانستند بازار چندانی برای خود در آمریکا دست و پا کنند. 

    دیو سولیوان تحلیلگر محصول در موسسه مشاور اتوپاسفیک گفت: به کادیلاک نگاه کنید. این برند با داشتن تنها یک کراس اور در بازار، در آمریکا دچار مشکل شده است. این داستان در مورد جنسیس هم صدق می‌کند تا زمانیکه بتواند کراس اورهایی را روانه بازار کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط