فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی آزاد می شود

عصر خودرو – جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه های خودور امروز پلاس، آپشن و موتور اسپرت از روز شنبه اول مهرماه به روی دکه خواهد رفت.

واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی آزاد می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شماره 360 هفته نامه خودرو امروز پرونده خود را با صحبت های مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت در خصوص داخلی سازی بالاتر از 20 درصدی محصولات هیوندای آغاز کرده است.
    در بخش رویدادهای هفته مصوبه جدید هیأت دولت درخصوص آزادسازی واردات خودروهای 2500 سی سی را خواهیم خواند و دریافت گواهینامه ایزو 9001 و تعداد 7500 نفری خریداران استپ وی را مرور می کنیم.
    "ویراژ برترین تایرساز جهان در جاده های ایران" گزارش اختصاصی خودرو امروز از آغاز فعالیت آرین تایر پویا به عنوان نماینده بریجستون است . جهان خودرو این هفته هم با "پیشنها تایوانی برای آینده شاسی بلندهای اسپرت"، "سخت جان ترین لندروور"، "رونوشت مدرن از یک زیبای کلاسیک" و "فرزند سرعت" همراه خوانندگان خواهد بود.
    در ادامه و با نگاهی به بازار دست دو محصولات هوندا  "چشم بادامی های گوشه گیر" را خواهیم شناخت و "پرچمدار ایرانگرد DS" ما را همراه با DS7 به سفری 6 هزار کلیلومتری خواهد برد.
    خودرو امروز پلاس شماره 360 کار خود را با آزمایش فنی تویوتا کمری هیبرید LE مدل 2015 آغاز می کند و با "بلندقامتان وقت نشناس" به معرفی شاسی بلندهایی که اگر دیرتر عرضه می شدند موفق تر بودند، می پردازد.
    "استانداردهای جدید دور از دسترس نیست" پرونده خبر احتمال توقف تولید 20 مدل خودرو را بررسی می کند و "انفجار حیات بخش" به معرفی ایربگ و زوایای پنهان آن می پردازد. و در انتها با " وقتی خودرو نای راه رفتن ندارد" به عیب یابی خودرو به زبان ساده می پردازیم.
    ضمیمه آپشن این هفته با بررسی امکانات بوگاتی شیرون 2.7 میلیون دلاری آغاز می شود و در ادامه "مقایسه امکانات کراس اوورهای خانوادگی بازار"، "گران قیمت ترین آپشن های خودروهای لوکس"، "مهمترین سیستم های ایمنی تاریخ صنعت خودروسازی"، "روند پیشرفت امکانات خودروهای داخلی" و ده ها مطلب خواندنی دیگر را در اختیار همراهان خودرو امروز قرار می دهد.
    در کنار این ضمیمه، موتوراسپرت هم جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز را همراهی خواهد کرد. موتوراسپرت چهارم با بازگشت ب ام و به Lemans کار خود را آغاز کرده است. در ادامه با "گرگی در لباس میش" نگاهی به چند روش متداول تقویت پراید خواهیم داشت و با "جدال در سرزمین پارس" در رقابت رالی بین المللی شیراز 2017 شرکت می کنیم.
    در گام بعدی نیز مطالب "ملکه های سرعت"، "طلوع حرفه ای ها"، "مقتولان کشتارگاه پیست" و "هیجان در کنسول" همراه خوانندگان هفته نامه خودرو امروز خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط