فونیکسریمکسبهتام

فولادگرمطرح کرد:

لزوم توجه به توان مالی مردم در خروج پراید

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در تلاشیم خودرویی با شرایط قیمتی نزدیک به پراید تولید شود تا مردم با توان کم مالی هم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

لزوم توجه به توان مالی مردم در خروج پراید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: بر اساس زمان بندی اعلام شده تولید پراید تا پایان امسال باید خاتمه یابد، اما احتمال ادامه فعالیت خط تولید این خودرو تا پایان سال 97 هم وجود دارد.

    فولادگر با اشاره به اهمیت این خودرو در چرخه مالی شرکت سازنده، تصریح کرد: پراید از جمله خودروهای پرتیراژ داخلی است که بیشترین سود مالی شرکت سازنده از فروش این خودرو تأمین شده و حذف آن به طور حتم کار آسانی نخواهد بود.

    نماینده مردم در خانه ملت متذکر شد: خودروسازان ما باید با توجه به نیاز بازار به تکنولوژی‌های جدید دست یافته و با طراحی پلتفرم‌های جدید، از رقابت جهانی عقب نمانند.

    فولادگر در خاتمه به طراحی خط تولید جدید برای جایگزین خودروی پراید اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دست اندرکاران صنعت کشور این است که خودرویی با شرایط قیمتی نزدیک به پراید تولید شود تا مردم با توان کم مالی هم بتوانند از آن بهره مند شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط