فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

۹ پارکینگ در قصرشیرین برای ایام اربعین حسینی در نظر گرفته شده است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ۹ پارکینگ برای ایام اربعین حسینی در شهرستان قصرشیرین شناسایی و پیش بینی های لازم انجام شده است.

۹ پارکینگ در قصرشیرین برای ایام اربعین حسینی در نظر گرفته شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ محمد حیدری  اظهار داشت: کرمانشاه امسال در بحث مراسم اربعین حسینی، هم استان معین برای ایلام است و هم میزبان زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام می‌باشد.

    سرهنگ حیدری با اشاره به انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی مسیرهای تردد زوار اربعین گفت: امسال مسئولیت سنگینی بر عهده دستگاه های خدمات رسان قرار دارد.

    وی با بیان اینکه اکیپ‌های مشترک برای شناسایی و رفع نواقص جاده ای میان پلیس راه و راهداری شکل گرفته، گفت: با توجه به مشکلاتی که سالیان قبل در مهران برای پارک خودروهای زوار به وجود آمده بود لذا امسال 9 پارکینگ در شهرستان قصرشیرین شناسایی و پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

    حیدری بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در سالیان قبل سبب بروز حوادث ترافیکی در استان می شد، ایستگاه های صلواتی بود که خودسرانه و غیر اصولی در مسیرها دایر میشد لذا امسال برای جلوگیری از وقوع حوادث ترافیکی، مقرر شده است قبل از برپایی ایستگاه صلواتی، صلاحیت ترافیکی محل و بحث پارکینگ و راه ورود و خروج تعیین شود.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان خواستار توجه جدی نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه  در ایام منتهی به اربعین حسینی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط