فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا اعلام کرد

کاهش ۵۰۰ نفری تلفات رانندگی در سال گذشته

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت وظیفه ای است که باید با مشارکت تام دستگاه ها و مردم صورت گیرد و یک مساله چند وجهی و چند بعدی است و همه باید برای استقرار امنیت ناجا را یاری کنند.

کاهش ۵۰۰ نفری تلفات رانندگی در سال گذشته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز شنبه همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی با عنوان پلیس، اقتدار ، کارآمدی ، حرفه گرایی، در صبحگاه عمومی این نیرو ، افزود: هم اکنون این امنیت با ثبات و مثال زدنی که در کشور وجود دارد با وجود تلاطم و اتفاقات ناگواری که در منطقه به وقوع پیوسته با هوشیاری و در صحنه بودن مردم و رهنمودهای رهبری امنیت حاصل شده است.

    وی افزود: ناجا با تدابیر رهبری و بر حسب قانون، حافظ نظم و امنیت و آرامش در جامعه است و این وظیفه شرعی و قانونی را با تمام توان انجام داده و این موضوع را در دفاع مقدس و استقرار امنیت در کشور ثابت کرده است.
    وی با اشاره به فداکاری ماموران نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور اظهار کرد ماموران ناجا اکنون در طول بیش از 8500 کیلومتر مرز مشترک کشور با سایر کشورهای همسایه حضور دارند و این ماموریت با اقتدار در نقاط صعب العبور، شهرها و روستاها و جاده ها و پایانه های مسافربری ادامه دارد و آنان آماده ارائه خدمت و برخورد با هرگونه بی قانونی هستند.
    اشتری گفت: در بعد اخلاقی، سیاسی، فضای مجازی و فرهنگی ماموریت هایی به عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است. در حوزه های مختلف همکاران جدیت به خرج داده تا از آسیب و چالش و تهدیدها جلوگیری کنند و در برخی موضوعات پیشرفت و در برخی موارد مشکلاتی داشته ایم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
    وی افزود: نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است و کوتاهی نکرده و باید بیشتر از این تلاش شود و چنین خواهیم کرد و به این حد بسنده نخواهیم کرد.
    سردار اشتری گفت: با ورود تجهیزات جدید، ارائه آموزش های حرفه ای و راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت آموزش، درصدد رفع خلاء های آموزشی هستیم چون معتقدیم پلیس دانش بنیان و حرفه ای هستیم و برای دستیابی به حرفه ای گرایی باید آموزش ها را تقویت کنیم.
    فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: با توجه به اراده ای که در نیروی انتظامی وجود دارد و همچنین روحیه جهادی ، ورود تجهیزات و ارتقای آموزش و حمایت همه دستگاه ها بیشتر از گذشته بتوانیم پاسخگوی نیاز به حق و به جای مردم باشیم.
    اشتری گفت: در حوزه های مقابله با ورود کالای قاچاق، اقدامات شایسته انجام شده هر چند با نقطه مطلوب فاصله داریم. در مبارزه با مواد مخدر توفیقات خوبی داشته ایم، در برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات خوبی انجام شده اما سهم هر دستگاه باید مشخص شود.
    وی افزود: در پلیس راهور با توجه به توصیه اکید رهبری ، گام های خوبی برداشته شده و طی یک سال گذشته حدود 500 نفر کاهش جان باختگان تصادفات را داشتیم با توجه به اینکه بیش از یک میلیون و 500 خودرو اضافه شده و بیش از یک میلیون نفر گواهی نامه گرفته اند اما حتی یک کشته هم زیاد است و عوامل انسانی، خودرو ، جاده و پلیس در تصادفات دخیل است. در صنعت خودرو باید دقت شود تا ایمنی لازم را داشته ودر جاده ها نقاط حادثه خیر را رفع کنند هر چند درصدی رفع شده اما کفایت نمی کند.
    فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور رهبری در دانشگاه علوم انتظامی در 26 شهریورماه امسال، افزود: رهبری فرمودند شما آبروی نظام هستید و در تمام صحنه ها حضور دارید که همه این ها حاکی از رضایت ایشان بود و باید تدابیر و فرامین رهبری را مد نظر قرار داده و سرلوحه کارهای خود قرار داده و عملیاتی کرد.
    اشتری خطاب به همکاران نیروی انتظامی ضمن تشکر از آن ها و خانواده هایشان، گفت: شما با روحیه جهادی که دارید کارتان را انجام می دهید و ما هم در حد توان و بضاعت خود، فرموده رهبری را عملی می کنیم.
    در این مراسم از نیروهای نمونه یگان های تخصصی نیروی انتظامی با اهدای لوح یادبود از سوی فرمانده نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو