فونیکسریمکسبهتام

جهت افزایش فروش در برزیل؛

برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد

عصر خودرو- کمپانی فرانسوی پژو اعلام کرد که بر سودمندی وسائل نقلیه برای بالا بردن سهم بازار خود در برزیل تمرکز دارد و مجموعه ای از مدل های مشابه در اروپا را عرضه می کند.

برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این طرح بخشی از استراتژی شرکت پژو برای بهبود درک مصرف کنندگان از محصولات خود و در نتیجه عملکرد آن در بازار برزیل است.

    این برنامه دنباله رو طرح پژو 207 می باشد که بر اساس آن  شرکت پژو یک مدل کوچک و قدیمی اروپایی را در بازار برزیل برای جلب مشتریان با ماشین ارزان تر عرضه کرد، اما نتیجه های ناامید کننده ای را دید.

    مدیر عامل ارشد این کمپانی ، ژان فیلیپ در سائوپائولو در جمع خبرنگاران گفت:  برزیل به عنوان یکی از پنج بازار برتر در جهان برای پژو به شمار می آید. وی همچنین اشاره کرد که حجم بیشتر فروش هدف اصلی ما نیست بلکه ترجیح میدهم تصویرمان از برند پژو را ترقی بدهیم.

    وی افزود: ما قصد نداریم دوباره با وسوسه توسعه یک ماشین کوچک با هر قیمتی برای برزیل با شکست مواجه شویم. جزئیات این طرح برای بازار برزیل برای همگام شدن با مدل هایی است که پژو برای پنج سال آینده در بازار اروپا ارائه می دهد.

    فرانسه، ایران و چین در حال حاضر بزرگترین بازار برای پژو هستند. ژان فیلیپ از بیان برنامه اش در مورد برزیل و آمریکای لاتین خودداری کرد اما اشاره کرد که این یک واقعیت است که شرکت ما این کشور را به عنوان یک اولویت تعریف کرده و به آن به صورت یک پتانسیل برای توسعه نام تجاری  این کمپانی می نگرد.

    به گزارش انجمن خودروهای برزیلی، پژو در سال جاری 19.128 خودرو در این کشور فروخته است که ١.٢٢ درصد ازسهم بازار را تشکیل می دهد. رقیب اش رنو 7.79 درصد از سهم این بازار را  در اختیار دارد، در حالی که سهم جنرال موتورز، 17.9 درصد است.

    شرکت پژو همچنین به دنبال عرضه و معرفی مدل های پیشرفته تر SUV  در برزیل می باشد. این شرکت در ماه ژوئن مدل 3008 خود را در برزیل راه اندازی کرد و 4 ماه زمان برد تا متقاضیان ، خودرو خود را تحویل گرفتند.

    وی در پایان اشاره کرد که با توجه به تقاضای غیر منتظره و بالای این محصول ، شرایط سختی بوجود آمده بود که در عین حال فرصت هم تلقی می شد.

    کمپانی پژو قصد دارد سال آینده مدل 5008 را نیز در برزیل عرضه کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم