فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودروامروز منتشر کرد؛

آیا این چینی می تواند جایگزین پراید شود؟

عصر خودرو- سیصد و شصت و سومین شماره هفته نامه خودروامروز همراه با ضمایم لوکس و راننده منتشر شد.

آیا این چینی می تواند جایگزین پراید شود؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، "ممنوعیت ثبت سفارش خودرو غیرقانونی است"، بخش نخست گفت و گوی خودروامروز با فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو پیرامون چگونگی بازگشت رونقش به صنعت خودرو است و در ادامه صفحه رویداد این هفته، با عناوین "نقش پررنگ ایران در برنامه میان مدت رنو"، و "دولت با درخواست شریعتمداری موافقت کرد" به بررسی رویداد های خودرویی هفته ای که گذشت پرداخته ایم. همچنین گزارشی اختصاصی داریم از برگزاری همایش بررسی اهداف اتومکانیکا در تهران.

    این هفته بازار خودروامروز، آخرین وضعیت بازار تایر کشور را زیر ذره بین قرار داده و در صفحه گزارش، از برگزاری همایش یادبود آسیب دیدگان حوادث جاده و آغاز کمپین #با_احتیاط_میرام می خوانیم. پرونده این هفته نیز به بررسی هاچبک اقتصادی چانگان بنی در آستانه عرضه در ایران توسط سایپا اختصاص یافته است.

    بررسی جامع تازه های جهان خودرو در هفته ای که گذشت، نگاهی به چگونگی جای گذاری و شمارش کیسه های هوا، معرفی استارتاپ هایپرتایر، تازه های موتورسیکلت بازار، راهنمای جامع خرید تویوتا کمری و عیب یابی مجموعه نشانگر های پشت فرمان به زبان ساده نیز از دیگر عناوین خواندنی خودروامروز 363 هستند.

    این هفته ضمایم لوکس و راننده همراه با خودروامروز روی دکه می رود که در هشتمین شماره لوکس خودروامروز به بررسی تاریخچه کدیلاک پرداخته ایم، مقایسه DS6 صفرکیلومتر با BMW X1 28i کارکرده را داریم، بازار قطعات و هزینه های نگهداری خودرو های لوکس در کشور را مورد بررسی قرار داده ایم، مروری بر لوازم جانبی شرکتی نسل جدید پورشه پانامرا داریم، لوکس ترین کوپه های بازار ایران در دوران پیش از انقلاب را بررسی کرده ایم و با نسل جدید پرچمدار تشریفاتی تویوتا آشنا می شویم.
    معرفی محصولات جدید اسکانیا، پرونده ای برای طرح خروج خودرو های فرسوده از ناوگان خودرو های تجاری و کار، بررسی خودرو های کار فورد، آشنایی با سیستم جدید ماشین آلات خودران فورد، تازه ترین لیست قیمت انواع کامیون، کامیونت، کشنده و تریلر در کشور و معرفی جدیدترین دستاورد های دفاعی کشور نیز عناوین خواندنی چهاردهمین شماره راننده هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو