فونیکسریمکسبهتام

تردد زائران تهرانی اربعین از مرز مهران است

عصر خودرو- سخنگوی ستاد اربعین استان تهران، مرز مهران را به عنوان گذرگاه خروجی زائران اربعین در استان تهران معرفی کرد و افزود: هماهنگی برای بازگشایی مرز چهارم نیز آغاز شده است.

تردد زائران تهرانی اربعین از مرز مهران است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حمید گودرزی ضمن ارزیابی وضعیت ثبت‌نام ها برای پیاده روی اربعین گفت: هم اینک 5 کمیته شکل گرفته است و ماموریت استان تهران در نجف می باشد که 150 هزار غذا در شبانه روز سرو خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: ثبت نام ها آغاز شده است و از مردم می‌خواهیم از مجاری قانونی تردد کنند. سال گذشته سه مرز باز بود و امسال یک مرز دیگر نیز بازگشایی شده است.

    گودرزی افزود: تردد زائران استان تهران از مرز مهران است و هماهنگی‌های خوبی انجام گرفته است و هماهنگی برای بازگشایی مرز چهارم نیز آغاز شده است.

    وی با اشاره به آمار زائران دو میلیون و 5 هزار نفری زیارت اربعین حسینی در سال گذشته گفت: امسال آمار ثبت نام ها احتمالا به بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر برسد و از مردم می‌خواهیم از طرق دیگر به جز سامانه سماح ثبت نام نکنند.

    گودرزی در خصوص مبلغ نهایی پرداخت برای پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: در سامانه سماح 6200 تومان از سوی هلال احمر و رقم 18 هزار و 800 تومان و 40 دلار به صورت ریالی از عزیزان دریافت می شود اما اصرار داریم مبلغ بیمه را حتما واریز کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط