فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد:

شاسی‌بلند های ماهیندرا در راه ایران

عصر خودرو- سیصد و شصت و چهارمین شماره هفته‌نامه خودروامروز همراه با سومین شماره ضمیمه خودرو های پاک خودروامروز و هجدهمین شماره ضمیمه لیزینگ‌نامه خودروامروز منتشر شد.

شاسی‌بلند های ماهیندرا در راه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، رویداد این هفته را با بخش دوم گفت و گو با فربد زاوه پیرامون محور های سه‌گانه مد نظر وزارت صنعت برای ارتقای صنعت خودرو آغاز کرده ایم و "استقبال گرم بازار از چری تیگو7"، "کسب رتبه اول رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش در بین تولیدکننده ها توسط مدیران خودرو"، "اختلاف قیمت 20 میلیونی قیمت پژو 2008 از کارخانه تا بازار"، "آغاز تحویل بسترن B30" و "سیستم هشدار جدید محصولات هیوندای"، تیتر های تکامیل کننده رویداد این هفته هستند. در بازار این هفته، به بررسی بازار انواع روغن موتور به همراه لیست قیمت پرداخته ایم و در شجره‌نامه، بررسی نسل های مختلف کیاریو را داریم. فرش قرمز این هفته را نیز پای شاسی‌بلند های ماهیندرا که قرار است در قالب یک قرارداد همکاری مشترک توسط عظیم خودرو در کشور تولید و عرضه شوند، پهن کرده ایم.

    تحلیل بازار کراس‌اوور های شهری 100 تا 150 میلیون تومان، معرفی خودروسازانی که با محصولاتی متفاوت هویت تازه برای خود رقم زدند، نگاهی به سیستم چراغ های تطبیق‌پذیر، مقایسه هیوندای اکسنت صفر کیلومتر کرمان‌خودرو با تویوتا کرولا کارکرده و نگاهی به تحولات شرکت های بزرگ تجاری ساز در سال های آتی نیز از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 364 هستند. این هفته همچنین معرفی رنج‌روور 2018، استون‌مارتین DB11 ولانته و نسل جدید MG6 را در جهان خودرو داریم و در انتخاب، 1+5 انتخاب اتوماتیک با کمتر از 50 میلیون تومان را معرفی کرده ایم. و البته در کنار اینها، بخش دوم عیب‌یابی مجموعه نشانگر های پشت فرمان، به زبان ساده را داریم.

    این هفته، ضمایم خودرو های پاک و لیزینگ‌نامه همراه با خودروامروز 364 روی دکه می رود. در سومین شماره خودرو های پاک خودروامروز، کالبدشکافی اولین کراس‌اوور تمام‌الکتریکی جگوار، آشنایی با فناوری تولید سوخت از منابع زیستی، بررسی ایویکو استرالیس NP گازسوز، راهکار های شرکت های خودروساز برای کاهش آلاینده های دیزل، آشنایی با انواع سیستم های هایبرید و بررسی برترین موتورسیکلت های برقی و هایبرید ایران و جهان را داریم و در پی پیش‌فروش سوناتای هایبرید 2018 توسط شرکت پاکرو، به بررسی اجمالی این ساخته جدید هیوندای پرداخته ایم. در لیزینگ‌نامه 18 خودروامروز که ویژه راهنمای خرید خودرو است نیز مقایسه دنا پلاس با تندر90 پلاس، مقایسه مشخصات و ویژگی های ب‌ام‌و 530i جدید و نسل قبل مرسدس E کلاس در شرایط فعلی بازار خودرو های لوکس کشور، بررسی میزان افزایش قیمت خودرو های وارداتی در بازار از مهر 95 تا کنون و مقایسه هیوندای i10 با کیا پیکانتو و میتسوبیشی میراژ را داریم، نگاهی به اصلی ترین بازیگران بازار کامیونت کشور پرداخته ایم و تازه ترین شرایط فروش روز محصولات هیوندای (کرمان‌موتور)، میتسوبیشی و رنو در کشور را زیر ذره‌بین قرار داده ایم.

    خودروامروز 364 را همراه با ضمایم خودرو های پاک و لیزینگ‌نامه از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو