فونیکسریمکسبهتام

استان مرکزی از سرمایه گذاری رنو فرانسه در ساوه حمایت تمام قد دارد

عصر خودرو- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه مسئولان استان مرکزی برای سرمایه گذاری رنو فرانسه در ساوه از این صنعت و سرمایه گذاری حمایت تمام قد دارند.

استان مرکزی از سرمایه گذاری رنو فرانسه در ساوه حمایت تمام قد دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمدرضا منصوری  افزود: جذب سرمایه گذار خارجی از اولویت های دولت تدبیر و امید است و شاکله مدیران استان با همه توان برای تحقق این سرمایه گذاری بزرگ تلاش می کنند.
    وی اظهار کرد: تفاهم نامه ایجاد کارخانه خودروسازی ساوه امضای رئیس جمهوری و طرف فرانسوی را دارد و سنگ اندازی در تحقق این طرح بزرگ اقتصادی بی تاثیر است.
    رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت کارخانه رنو فرانسه در ساوه قراردادی بین المللی است و نمی توان آن را رد کرد و یا نسبت به انجام مفاد آن سلیقه ای و یک طرفه اقدام کرد.
    منصوری افزود: با فشار و پیگیری نهاد ریاست جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت تا هفته دیگر قرار داد رنو فرانسه با ایران تمدید شده است.
    وی اظهار کرد: برخی موانع پیش روی اجرای این طرح خودروسازی با تدبیر و درایت نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد استان قابل رفع است.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هفت نماینده استان در هفته جاری با تهیه نامه ای برای ریاست جمهوری پیگیر حقوق آحاد مردم در این قرارد سرنوشت ساز صنعتی هستند.
    منصوری افزود: با ایجاد این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغال به صورت غیر مستقیم برای 100 هزار کارگر ایرانی ایجاد اشتغال می شود.
    وی میزان فروش کارخانه تولید خودرو رنو در ساوه را در صورت ایجاد، حدود 200 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد این کارخانه حدود20 هزار میلیارد ریال ارزش افزوده برای استان به همراه دارد که با تحقق این مهم، درآمد دهیاری ها تا 2 برابر افزایش می یابد.
    ساوه با جمعیت 290 هزار نفر و 550 واحد تولیدی صنعتی نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال کشور دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم