فونیکسریمکسبهتام

افتتاح مرکز تعویض پلاک تفت

عصر خودرو- مرکز تعویض پلاک شهرستان تفت، روز دوشنبه طی مراسمی در این شهر افتتاح شد.

افتتاح مرکز تعویض پلاک تفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، امام جمعه تفت در این مراسم یکی از وظایف دست اندرکاران نظام را ایجاد امکانات رفاهی عنوان کرد و گفت: این گونه کارها سبب افزایش رفاه و رضایت مردم می شود.
    حجت الاسلام و المسلمین غفوری ادامه داد: جلب رضایت خلق، رضایت خداوند را هم به دنبال دارد.
    فرماندار تفت هم در سخنانی از خدمات پلیس تشکر کرد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یکی از موارد کم کردن هزینه های مردم است که افتتاح این مرکز لبیکی به فرمایشات رهبری می باشد.
    'محمود زارع رشکوییه' به ضرورت ارائه خدمتی با کیفیت و سریع به مردم تفت اشاره کرد و گفت: راه اندازی مرکز تعویض پلاک تفت یکی از درخواست های مردمی بوده که خوشبختانه با پیگیری ها صورت گرفته و تلاش های متولیان امر محقق گردیده است.
    وی افزود: مردم شهرستان از این پس می توانند با مراجعه به این مرکز کار تعویض پلاک خودرو خود را در شهرستان تفت انجام دهند و نیازی به مراجعه مرکز استان نیست.
    فرمانده انتظامی شهرستان تفت در مراسم افتتاح این مرکز، یکی از دغدغه های مسئولان را برنامه ریزی برای کاهش ترددها عنوان کرد و گفت: با افتتاح این مرکز دیگر مردم شهرستان تفت برای تعویض پلاک به مرکز استان نمی روند.
    سرهنگ فرهاد بیگلری افزود: رفتن به مرکز استان برای تعویض پلاک یک روز وقت شهروندان تفتی را می گرفت ولی در اینجا در فاصله زمانی کم و در فاصله ای نزدیک شهرستان این کار صورت می گیرد.
    وی از همه کسانی که برای آغاز به کار این مرکز تلاش کرده و زحمت کشیده اند تشکر کرد.
    به گفته ملکوتی،رئیس مرکز تعویض پلاک شهرستان تفت، کلیه مراحل تعویض پلاک در این مرکز در مدت نیم ساعت انجام می شود.
    در پایان مسئولان حاضر، پلاک گذاری اولین خودرو را در این مرکز انجام دادند.
    تفت در 20 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط